Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@17:40:13 GMT

امید ابراهیمی به استقلال بازمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۸۷۵

امید ابراهیمی به استقلال بازمی گردد؟

به گزارش وانانیوز، 

امید ابراهیمی در نقل و انتقالات تابستانی استقلال را ترک کرد و به الاهلی قطر رفت که این اتفاق با واکنش‌های منفی هواداران در فضای مجازی روبه‌رو شد. با توجه به جدایی چند ستاره دیگر، هواداران منتظر تمدید قرارداد ابراهیمی بودند اما او در 31 سالگی ترجیح داد بازی در لیگ ستارگان قطر را با قراردادی در حدود 700 هزار دلار تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الاهلی تا امروز که 6 هفته از لیگ ستارگان قطر سپری شده، نتایج درخشانی کسب نکرده و با شکست‌های پرگل جزو تیم‌های قعرنشین جدول است . این تیم 2 بازی را با پیروزی به پایان رسانده و در 4 بازی مغلوب حریفان شده تا با کسب تنها 6 امتیاز و تفاضل گل 8- در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ قطر قرار بگیرد. از همین رو میلان ماچالا سرمربی کهنه‌کار و اهل چک الاهلی از مدیران باشگاه خواسته تا زمینه را برای جذب بازیکنان خارجی جدید فراهم کنند. الاهلی جز امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، نایجل دی یونگ از هلند، محمد متولی از مراکش، جان بنسون و بابو بارو از غنا و ایوانیلدو سانتوس از برزیل را به‌عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارد.


قریب به اتفاق بازیکنان خارجی، جز دروازه‌بان برزیلی این تیم در ترکیب الاهلی قرار گرفته و در 6 بازی ابتدای فصل برای این تیم به میدان رفته‌اند. در این شرایط انتخاب بازیکنانی که شاید از الاهلی جدا شوند سخت است اما امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده می‌توانند در فهرست خروجی میلان ماچالا قرار بگیرند.

 


احمد بن حمد، رییس باشگاه الاهلی در مصاحبه با الرایه درباره وضعیت این تیم و تغییرات آینده گفت: «میلان ماچالا، سرمربی باتجربه‌ای است و او پیش از این در کارنامه خود موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده اما تا اینجا موفق نبوده است. به هواداران قول می‌دهیم که در نقل و انتقالات آینده، بازیکنان بین‌المللی و لژیونرهای جدیدی به خدمت بگیریم.»


از همین حالا که بحث جدایی بازیکنان خارجی الاهلی شنیده می‌شود، شایعه‌های بسیاری در مورد تصمیم ابراهیمی برای آینده فوتبال خود منتشر شده است. مهم‌ترین آنها اما بازگشت به استقلال در نقل‌و‌انتقالات نیم فصل است که می‌تواند شفر و هواداران این تیم را خوشحال کند.


ابراهیمی در صورت بازگشت به لیگ ایران و دریافت پیشنهاد از استقلال، قطعا به این تیم برمی‌گردد و بار دیگر پیراهن آبی بر تن می‌کند. بخصوص که وینفرد شفر هم همیشه از حضور او در استقلال استقبال کرده و بارها نشان داده که چه اعتماد و اطمینانی به شماره 9 تیم ملی ایران دارد. بازگشت احتمالی ابراهیمی به اردوگاه استقلال می‌تواند به شرایط این تیم سر و سامان بدهد. آن هم در روزهایی که جانشین‌های او، هر کدام بنا به دلایلی موفق به نمایش کیفیت فنی خود نشده‌اند و حضور ابراهیمی می‌تواند وزن خط هافبک استقلال را بالا ببرد و این پست را به نقطه قوت تیم شفر تبدیل کند. ‌

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)