Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:31:08 GMT

«سید استارز ۲۰۱۸» با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۸۸۶

«سید استارز ۲۰۱۸» با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، رویداد جهانی «سید استارز» (Seedstars) که توسط شتابدهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد با حمایت ایرانسل به میزبانی شهرهای اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود.

سید استارز  مسابقه‌ای جهانی است که هدفش رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت شرکت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این رویداد، پیدا کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازارهای در حال توسعه است؛ استارتاپ‌هایی که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را به بازار جهانی عرضه کنند.

سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو را با هدف حمایت از کسب‌وکارهای منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها شناسایی می‌کند و در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور، امسال در بیش از ۷۰ کشور جهان این رویداد را برگزار می‌کند تا بهترین استارتاپ‌ها را شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان را بدهد.

نخستین رویداد سیداستارز ۹۷ در ایران، روز ۱۵ مهر در شهر اصفهان برگزار می‌شود و از میان تمامی استارتاپ‌های شرکت‌کننده، ۱۰ تیم به انتخاب سیداستارز برای ارائه به روی صحنه دعوت می‌شوند. در روز ۱۷ مهر نیز استارتاپ‌های شیرازی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در ادامه، روز ۲۰ مهرماه تیم برتر رویداد اصفهان و تیم برتر رویداد شیراز همراه با هشت تا ۱۰ تیم برتر تهران در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه می‌کنند.

برنده رویداد سیداستارز ایران با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی در سوئیس اعزام می‌شود تا برای به دست آوردن جایزه‌های میلیون دلاری رقابت کند.

استارتاپ‌هایی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از دو سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد. ثبت‌نام در سیداستارز، از طریق وب‌سایت این رویداد به نشانی seedstars.ir در یکی از سه شهر تهران، اصفهان یا شیراز امکان‌پذیر است.

کد خبر 4413388

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال زایی ایرانسل سیم کارت ایرانسل کسب و کار نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو فناوری فضایی امنیت اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی موبایل هوشمندسازی واحد علوم و تحقیقات هوش مصنوعی محمد جواد آذری جهرمی سازمان فضایی ایران سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود