Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@01:01:15 GMT

کشف ۳۵۰ تن برنج احتکار شده در سرخس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۹۰۷

کشف ۳۵۰ تن برنج احتکار شده در سرخس

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: ۳۵۰ تن برنج به ارزش ۲۵ میلیارد ریال که متعلق به یک تبعه پاکستانی است در انباری احتکار شده بود و عرضه نشده بود.

به گزارش قدس آنلاین، امید جلیلی تقویان، گفت: ۳۵۰ تن برنج به ارزش ۲۵ میلیارد ریال که متعلق به ‌یک تبعه پاکستانی است در انباری احتکار شده بود و عرضه نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه این انبار به قصد گران‌فروشی در بازار احتکار شده بود؛ ادامه داد: با توجه به ارکان تخلف احتکار را داشته، بنابراین فرم تخلف احتکار برای آن تشکیل شده و پرونده نیز در حال رسیدگی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احتکار برنج تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص

ژوزه مورینیو از زمان اخراج از رم در ماه ژانویه بیکار است و باشگاه‌های زیادی به او پیشنهاد کار دادند، اما این سرمربی پرتغالی هنوز باشگاه مد نظر خود را پیدا نکرده است. بن جکوبز، خبرنگار انگلیسی، در صفحه X (توئیتر سابق) خود عنوان کرد که باشگاه القادسیه متعلق به شرکت نفتی آرامکو، ژوزه مورینیو را هدف قرار داده و در نظر دارد آقای خاص را به عنوان سرمربی در فصل آینده در اختیار داشته باشد.

این تیم در آستانه صعود به لیگ حرفه‌ای عربستان است و آرزوی به چالش کشیدن تیم‌های متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان یعنی النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی را در سر دارد. جکوبز حتی اضافه می‌کند که مورینیو اواخر ماه مِی به شهر الخبر خواهد رفت تا با این باشگاه مذاکره کند.

مورینیو قبلا پیشنهادات هنگفت برخی از باشگاه‌های عربی مانند الشباب را رد کرده و به دنبال کاری می‌گشت که انگیزه کافی برایش ایجاد کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • تصاویر | نشاء برنج در گیلان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت