Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از فرماندهان و جانبازان پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز با تاکید بر سخنان رئیس جمهور در نیویورک گفت: دکتر روحانی مواضع ایران را با اقتدار در خانه دشمن مطرح کرد.

وی با بیان اینکه با اتحاد و مقاومت نقشه های دشمن شکست می خورد، ادامه داد: باید مسئولان با نهایت توان برای حل مشکلات مختلف جامعه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل هاشم سپس با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح محبوب ترین قشر جامعه هستند، ادامه داد: تجلیل از فرماندهان و جانبازان نیروهای مسلح تجلیل از مردانگی و مروت است چراکه نیروی هوایی بعد از جنگ هم فداکاری هایی داشته است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه نیروی هوایی در کنار سپاه قدس به مبارزه علیه جبهه کفر مشغول است، ادامه داد: این عزیزان و جانبازان بودند که در دوران دفاع مقدس مردانه جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به شهدایی که کشورمان در راه انقلاب فدا کرده است، گفت: به برکت همین خون شهدا امروز موفقیت های زیادی کسب کرده ایم. باید آرمان ها و اهداف شهدا به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

آل هاشم با بیان اینکه باید نسل های آینده بدانند چه فداکاری هایی در راه این کشور انجام شده است، گفت: باید بدانیم این فرهنگ به هیچ وجه قابل فتح نیست و باید نسل به نسل آن را منتقل کنیم. بدون شک اقتدار امروز کشور به برکت نیروهای مسلح و به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) افزود: اتکای صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نباشد، آنها خودشان هم می‌دانند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند پاسخ سختی از نیروهای مسلح ما دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگرشهای معنوی و اهداف ویژه، نیروهای مسلح ما را بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه نموده است که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، افزود: این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گفته وی، نظام مقدس اراده بکند با مدیریت رهبر معظم انقلاب، بدیهی است که این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین کننده خواهد بود.

نظری گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و در مقابل قدرت نظام اسلامی و تصمیم نظام اسلامی و اراده این نظام هم دچار چالش است. آنها از قوت و قدرت این کشور و این نظام مطلع هستند.

وی بیان کرد: کسانی که وابسته به تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی بوده در سراسر جهان آماده هستند. رژیم صهیونیستی اگر شرارتی بخواهد انجام دهد حتماً برخورد بسیار شدیدتری و دقیق‌تری و مخربتری انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل آنچه که این رژیم همیشه در دست داشت به ظاهر قدرت نظامی او بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی آن هم فرو ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه در تلاش هستیم که مشکلات را کمتر کنیم و بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام این کار محقق خواهد شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دشمن از کشف حجاب برای از هم پاشیدن نظام خانواده استفاده می کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده