Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی روز سه‌شنبه سوم مهرماه در بازدید از شهر جدید هشتگرد و متروی این شهر ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت مناسب پروژه در ماه‌های گذشته گفت: با توجه به حجم مسافر و ترافیک جاده‌ای، تسریع در بهره‌برداری از قطار برقی شهر جدید هشتگرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌کار ابنیه و روسازی پروژه به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای برق بالاسری و خرید تجهیزات با پیشرفت ۳۰ درصدی است، بنابراین ما به دنبال آن هستیم تا به انتظار چندین ساله مردم منطقه پایان دهیم.

شایان ذکر است در حوزه حمل و نقل کشور، اجرای ۲۸۰ کیلومتر مترو با ۱۵۰ ایستگاه از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در این عرصه به شمار می‌رود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا

پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» سریلانکا که ساخت آن توسط شرکت‌های ایرانی انجام شده است، صبح امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

نیروگاه زیرزمینی به ظرفیت ۱۲۰ مگاوات، تأمین آب مورد نیاز ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از جمله اهداف این پروژه بوده است.

حفاری تونل عمودی به طول ۶۱۸ متر، اجرای پوشش فلزی به وزن تقریبی ۱۰۰۰ تن، نصب و احداث نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین باعث شده این پروژه جزو پروژه‌های منحصربه‌فرد مهندسی محسوب شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است