Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:52:45 GMT

چهار قطعه زمین به ساخت مدرسه اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۹۷۶

چهار قطعه زمین به ساخت مدرسه اختصاص یافت

قشم - ایرنا - مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: چهار قطعه زمین با مساحت 11 هزار و 275 متر مربع برای احداث چهار مدرسه در نقاط مختلف این جزیره به آموزش و پرورش شهرستان واگذار شد.

احمد دیرستانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 قطعه زمین در شهر درگهان در مجموع به مساحت 6 هزار و 416 متر مربع به ساخت مدرسه اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در روستای هُلُر نیز یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار و 85 متر به ساخت مدرسه اختصاص یافت.
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار و 733 متر مربع هم در محدوده روستای تورگان برای ساخت مدرسه در نظر گرفته شد.
دیرستانی تصریح کرد: با توجه به افزایش دانش آموزان اول ابتدایی نسبت به سال های گذشته، احداث مدرسه یکی از نیازهای مهم جزیره در آینده است.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم برنامه های مختلفی را از جمله افزایش و تجهیز فضاهای آموزشی در دستور کار قرار داده است.
در مهر ماه سال جاری 24 هزار و 654 دانش آموز وارد مدارس شهرستان قشم شدند که در هم سنجی با سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است. همچنین در سال جاری 200 مدرسه با 854 کلاس درس میزبان دانش آموزان قشمی هستند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی اختصاص زمین مدرسه قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • ساخت ۲۳۴ مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • بنای افزایش مساحت زمین‌های کشاورزی در فارس را نداریم
  • ۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد