Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاخیر در ورود ملی پوشان استقلال تهران به اردوی تیم ملی موافقت کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر بعد از حضور در نشست خبری در مورد ‌دربی پایتخت با سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ نشست های جداگانه ای در مورد دیدارهای معوقه تیم های استقلال و ‌پرسپولیس برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برانکو و فتاحی در مورد برگزاری مسابقه معوقه پرسپولیس در  ‌جام حذفی صحبت کردند. ‌

شفر هم در جلسه‌ای با فتاحی در مورد دو بازی معوقه استقلال با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد. ‌

فتاحی در مورد این جلسات گفت: همواره با باشگاه ها در چارچوب مقررات تعامل داشته ایم. پرسپولیس ‌اکنون نماینده ایران در آسیاست. زمان مناسبی برای برگزاری دیدار معوقه این تیم تعیین می کنیم.  

ضمن اینکه با پیگیری های ‌انجام شده در نهایت کارلوس کی روش موافقت کرد که ملی پوشان استقلال دو روز دیرتر به اردوی تیم ملی ملحق شوند. ‌

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال تیم ملی فوتبال ایران قدس آنلاین کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی