Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم قاسمی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، همسویی با اهداف کلان مدیریت شهری در حوزه گردشگری را از مسائل مهم برشمرد و به زلزله اخیر در ساری و جویبار اشاره کرد و گفت: اهمیت ایمنی ساختمان امری مهم است.

وی با بیان اینکه ساری روی گسل زلزله واقع شده است گفت: همچنین مازندران روی گسل زلزله قرار دارد و ایمنی ساختمان کمک بزرگی به حفظ جان انسان ها، آثار فرهنگی و تاریخی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی یادآور شد: در همایش بین المللی صنعت ساختمان، مقاوم سازی ساختمان و لزوم توجه به استحکام بنا باید مورد توجه قرار گیرد، از اینرو لزوم نظارت بر تولیدات نیز امری حیاتی است.

عضو شورای شهر ساری، پیوستگی صنعت ساختمان با محیط زیست را امری مهم برشمرد و گفت: متاسفانه توجه به محیط زیست نمی شود و ساختمان های همراه و سازگار با محیط زیست وجود ندارد.

وی توسعه ساختمان های سبز را نیاز ضروری جامعه برشمرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تاسیسات باید به ساختمان سبز توجه شود و این مسئله نیز نباید مورد غفلت واقع شود.

عضو شورای شهر ساری با عنوان اینکه شرایط، ساختمان های ما را به سبک ساختمان سبک پیش برده است ادامه داد: صنعت ساختمان با گردشگری ارتباط نزدیکی دارد و از اینرو اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در ساری برگزار می شود.

قاسمی با بیان اینکه صنعت گردشگری صنعتی پایدار به شمار می رود گفت: متاسفانه معماری صحیحی در نماسازی ساختمان در ساری وجود ندارد و خیابان قارن دارای معماری تاریخی بود که امروز دستخوش آسیب هایی شده است.

کد خبر 4413643

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری شورای شهر ساری معماری ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد گرگان عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدیر بحران استان مازندران با اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: «زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه‌شنبه( ۴اردیبهشت) حوالی مرزن‌آباد، واقع در مازندران را لرزاند. هم اکنون بعد از گذشت یک شبانه روز و بررسی ارزیابان هیچ خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.»
حسینعلی محمدی افزود: «این زلزله در محدوده ای رخ داده که خالی از سکنه بوده و برای همین هیچ خسارتی با خود نداشته‌است.»
این زمین‌لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و پنج کیلومتری مرزن‌آباد، ۱۸ کیلومتری کلاردشت و ۲۴ کیلومتری پول بوده است.
محمدی با اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های استان نیز گفت: «همه راه‌ها و مسیرهای دسترسی بازگشایی شده و راه ۱۰ روستای محور امیری در بخش لاریجان آمل که به دلیل بارش شدید باران بسته شده‌بود تا پایان امشب بازگشایی می‌شود. ۳ گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر هستند.»

بیشتر بخوانید:
سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟

کد خبر 847019 برچسب‌ها استان مازندران سيل زلزله خبر مهم مدیریت بحران

دیگر خبرها

  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • ورود وزیر کشور به مازندران