Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس فراكسيون غذا و داروى مجلس شوراى اسلامى از تشكيل كميته سه نفر متشكل از نمايندگان مجلس شوراى اسلامى در سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمى رئيس فراكسيون غذا و داروى مجلس شوراى اسلامى در اختتاميه چهارمين نمايشگاه ايران فارما گفت: صنعت داروسازى پشتيبانى اخلاقى خوبى دارد كه اين مسئله افزون بر دانش و تخصص دانمشندان اين حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى ادامه داد: ٥٠٠ شركت در ايران فارما حضور داشتند كه اين حضور در شرايط تحريم اميدبخش است.

هاشمى اظهار كرد: اقتصاد سلامت و به ويژه بخشى كه مربوط به داروست بايد حمايت شود و نمايندگان مجلس شوراى اسلامى در كنار صنعت داروسازى هستند و از اين صنعت حمايت مى كنند، ما همان طور كه در گذشته مشكلات را پشت سر گذاشتيم، اكنون نيز مشكلات را پشت سر خواهيم گذاشت.

امروز در جنگ اقتصادى هستيم و در این جنگ بايد از منافع خود بگذريم

وى با اشاره به برخى مشكلات صنعت داروسازى گفت: دولت مطالبات صنعت داروسازى را پرداخت نمى كرد و تلاش كرديم تا پول به صنعت تزريق شود هرچند كه بخشى از آن در مسير پرداخت منحرف شد، افزون بر آن در تلاشيم بحث ماليات و اوراق در پرداخت مطالبات صنعت داروسازى را هم برطرف كنيم.

هاشمى هزينه تمام شده دارو و توازن در قيمت گذارى را چالش مطرح شده از سوى شركت هاى داروسازى در نمايشگاه ايران فارما دانست و گفت: بايد تلاش كنيم صنعت داروسازى ايران و توليد داخلى سرپا باشد و نياز مردم در دارو را تامين كند.

رئيس فراكسيون غذا و داروى مجلس شوراى اسلامى تاكيد كرد: واقعيت اين است كه امروز در جنگ اقتصادى هستيم و در جنگ اقتصادى بايد از منافع خود بگذريم و همه اين منافع پول نيست، توليد كننده اى را سراغ دارم كه با وجود مشكلات مالى بسيار حقوق كارگران را زودتر پرداخت مى كند تا در فشار اقتصادى نباشند.

وى از تشكيل كميته اى سه نفره متشكل از نمايندگان مجلس براى رسيدگى به مشكلات صنعت داروسازى در سازمان غذا و دارو خبر داد و گفت: البته اين كميته به صورت هويتى در سازمان غذا و دارو حضور خواهد داشت و به مسائل نحوه تخصيص ارز و اولويت هاى ارزى گروه يک و ٢ و و مطالبات صنعت داروسازى رسيدگى خواهند كرد.

انتهاى پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور