Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان استان در برگزاری چندین رویداد مهم ملی و بین‌المللی در راستای تبریز ۲۰۱۸ قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی عصر امروز در نشست ستاد اجرایی تبریز 2018، با اشاره به عدم تخصیص بودجه های مربوط به این رویداد بین المللی اظهاز داشت: دستگاه‌های اجرایی نباید در اجرای برنامه‌های خود منتظر تخصیص بودجه و اعتبار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان استان در برگزاری چندین رویداد مهم ملی و بین‌المللی در راستای تبریز 2018 قدردانی کرد و گفت: کمترین فایده این رویدادها، افزایش توان مدیریتی این ادارات در برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشنهاد برگزاری برخی از رویدادهای ملی و بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم فجر در تبریز، افزود: این رویداد برای ما بسیار مهم است و تأثیر زیادی در جذب گردشگر دارد.

وی، برگزاری جشنواره بین‌المللی غذای حلال در تبریز را نیز رویداد مهمی در راستای جاذبه‌های آذربایجان و تبریز ارزیابی کرد و افزود: از تمام رویدادهایی که موجب جذب گردشگر داخلی و خارجی می‌شود استقبال می‌کنیم.

خدابخش با تأکید بر ارزیابی میزان افزایش ضریب اشغال هتل‌ها و مراکز خدماتی در ماه های گذشته گفت: رویداد گردشگری تبریز 2018 فرصتی است تا زمینه ورود گردشگر به آذربایجان شرقی فراهم شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: اگر برنامه‌ای تاثیری در جذب گردشگر نداشته باشد، باید این برنامه از لیست برنامه‌های تبریز 2018 خارج شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم حادثه تروریستی اهواز دفاع مقدس ماه محرم تشییع شهدا عاشورا تروریست شیراز هفته دفاع مقدس اهواز رویداد تبریز ۲۰۱۸ استاندار آذربایجان شرقی توسعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر قیصر بر ظرفیت و توانمندی زبان فارسی افزود

حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: قیصر امین پور، با آرمان‌های امام، شهیدان و رزمندگان پیش آمد و آن آرمان‌ها را در اشعارش ترسیم کرد.

به گفته او قیصر شاعری است که در دوران جنگ در ستایش رزمندگان با عواطف و عشق، شعر سرود و از جنگ باشکوه یاد می‌ کند.

او می گوید: قیصر صادقانه با مفهوم دینی جنگ روبه رو شد، و اشعاری سرود که نشانگر حضور جدی و امیدوار کننده او در ساخت شعر بود.

 شعر‌های این شاعر گرانقدر بر ظرفیت‌ها و توانمندی زبان فارسی افزوده است و توانست، ویژگی‌های سبکی و بلاغی شعر کلاسیک و شعر نیمایی را با شعرهایش تلفیق کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: ابنجانب دوم اردیبهشت ماه سالروز تولد این شاعر برجسته را به مردم هنر پرور شهرستان گتوند بویژه هنرمندان، اهالی فرهنگ، ادب، نویسندگان و شعرا تبریک عرض می نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز
  • شعر قیصر بر ظرفیت و توانمندی زبان فارسی افزود