Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:21:57 GMT

ایرج ثقفی به عنوان فرماندار جدید سراب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۶۸۳۲

ایرج ثقفی به عنوان فرماندار جدید سراب معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سراب با حضور شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم ایرج ثقفی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سراب معرفی شد و از خدمات علی  بدرشکوهی در مدت تصدی فرمانداری سراب تقدیر شد.

ثقفی پیش از این سابقه فرمانداری شهرستان تکاب، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تکاب، کارشناس امور اقتصادی صنایع دستی استان آذربایجان غربی ومعاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی را در کارنامه مدیریتی خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4413650

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی حکم انتصاب سراب ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد گرگان عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی