Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سرقت درون خودرو و دوچرخه با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ دلاور القاصی مهرگفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان شیراز، پلیس با جدیت وارد کار شد و در مدت کوتاهی با انجام کار‌های عملیاتی باند این سارقان را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  ماموران پلیس  پس از تحقیقات فنی و تخصصی، ۳ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۲۷ فقره سرقت درون خودرو و دوچرخه اقرار کردند.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است، اما از همشهریان تقاضا داریم، هنگام ترک خودرو و دوچرخه موارد پیشگیری را رعایت کنند تا شاهد کاهش وقوع سرقت در شیراز باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارقان پلیس آگاهی شیراز دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد