Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@13:44:05 GMT

طارق همام ستاره دربی می شود یا بشار رسن؟ +آنالیز

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۷۴۴۴

طارق همام ستاره دربی می شود یا بشار رسن؟ +آنالیز

به گزارش وانانیوز، 

 بشار رسن فصل قبل با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و در این مدت آنقدر خوب کار کرده که برانکو در پایان فصل گذشته ترجیح داد مسلمان را از تیمش کنار بگذارد.


رسن این فصل به یکی از ستاره های پرسپولیس تبدیل شده است و در صعود تاریخی پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از ستاره های تیمش برابر الدحیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما طارق همام که اتفاقا رابطه نزدیکی با رسن دارد در این فصل با استقلال قرارداد امضا کره است و در این مدت کوتاه آنقدر خوب کار کرده است که تردیدی در حضورش در ترکیب اصلی آبی ها باقی نگذاشته است.


حالا فردا رسن و طارق یکی از جذاب ترین دوئل های دربی را با هم خواهند داشت و خیلی ها منتظر هنرنمایی آنها در ترکیب دو تیم خواهند بود.


طبق امار متریکا طارق همام در طول 158 دقیقه که در این فصل در لیگ برتر برای استقلال بازی کرده است میانگین در هر بازی 66.6 لمس توپ داشته است ولی طارق همام در طول 524 دقیقه ای که در این فصل برای پرسپولیس بازی کرده است 54.8 لمس توپ در حد 90 دقیقه داشته است.


اما پاس های کلیدی رسن از طارق بیشتر بوده است، جایی که هافبک پرسپولیس در هر 90 دقیقه 1.5 پاس کلیدی برای هم تیمی های خود ارسال کرده است اما هافبک استقلال آمار 0.6 پاس کلیدی را در هر بازی به ثبت رسانده است.


با این حال طارق بیشتر از رسن در دوئل پیروز شده است، او در هر بازی به طورر میانگین 8.5 نبرد موفق داشته است و رسن در هر بازی تنها در 6.9 دوئل ها موفق بوده است.


با این شرایط به نظر می رسد رسن بازیکنی است که در روند تهاجمی تیمش مهره کارآمدتری است اما طارق درگیرتر بازی می کند و بیشتر از هموطن خود در درگیری های میانه میدان تاثیرگذار است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!

آفتاب‌‌نیوز :

تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی درحالی از دیروز شروع شد که به غیر از اوسمار که در راه سفر به ایران است و نتوانسته بود در اولین جلسه تمرینی سال جدید حضور پیدا کند،۳ ستاره قرمز‌ها هم غیبت داشتند.

مهدی ترابی که به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست تیم ملی را در دو بازی مقابل ترکمنستان همراهی کند و در تهران ماند، به همراه دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

صادقی و اسماعیلی فر هم سرماخوردگی شدیدی داشتند و بعد از هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس در خانه ماندند تا استراحت کنند.

همچنین قرار است ملی پوشان پرسپولیس هم بعد از اتمام بازی‌های ملی از آخر همین هفته به تمرینات اضافه شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد
  • آنالیز دقیق: ایکس‌جی، شناسنامه تیم ملی!
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!