Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:13:48 GMT

ارزش معاملات بورس کرمانشاه ۵۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۷۵۸۷

ارزش معاملات بورس کرمانشاه ۵۰ درصد افزایش یافت

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: در هفته منتهی به چهارم مهرماه ارزش معاملات بورس در کرمانشاه ۵۰ درصد افزایش یافت. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ استانها کرمانشاه نظرات

زهرا دفتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به ایجاد 57 کد معاملاتی جدید اظهار داشت: در هفته مذکور 261 میلیون و 789 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 795 میلیارد و 58 میلیون ریال در تالار بورس کرمانشاه معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به بیشترین تقاضای خرید سهام گفت: شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی، سایپا، سرمایه‌گذاری خوارزمی، سرمایه‌گذاری نیرو، پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران، فولاد کاوه جنوب کیش و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین تقاضای خرید سهام را داشتند.

دفتری افزود: در هفته منتهی به چهارم مهر ماه بیشترین تقاضای فروش سهام به شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، گلگهر، تجارت الکترونیک پارسیان، نورد و لوله اهواز، سایپا، صندوق امین یکم فردا و اسناد خزانه اسلامی اختصاص یافت.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی ارزش معاملات سهام در بورس کرمانشاه گفت: در هفته مذکور شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی، فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی خلیج فارس، سایپا، گلگهر و اسناد خزانه اسلامی بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ح

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با اٌفت ۲۵۹۰.۴۷ واحدی به ۲,۲۳۶,۵۰۷.۹۹ واحد رسید.

همچنین از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۴۶۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۴۹,۰۵۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۷,۳۰۵.۰۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۲۴۶,۵۱۵.۱۲۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099102 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳