Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان جهاد و صبر را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت: امروز ایستادگی در مقابل دشمنی دشمنان جهاد کبیر است. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله‌ رسول فلاحتی عصر امروز در پنجمین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: ما امروز وارث رزمندگانی هستیم که با مجاهدت در مقابل دشمنان انقلاب ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان جهاد و صبر را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده قرآن کریم خداوند انسان‌ها را تحت آزمایش قرار می‌دهد تا مجاهدان و صابران شناسایی شوند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئله جهاد در عرصه‌های مختلف زندگی ظهور و بروز پیدا می‌کند تصریح کرد: امروز ایستادگی در مقابل دشمنی دشمنان انقلاب جهاد کبیر است.

امام جمعه رشت عدم پیروی از قدرت‌های استکباری را راهکار ایستادگی در مقابل آن‌ها دانست و ابراز داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تفسیر عمیقی از انقلاب را به جهان معرفی می‌کنند.

وی ایجاد یک تمدن عظیم اسلامی را تفسیر واقعی انقلاب دانست و عنوان داشت: امروز سردمداران کشورهای استکباری افرادی مفسد هستند و شاهد هستیم که اروپا و آمریکا غرق در فساد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه اگر تمدن اسلامی شکل نگیرد اکثر دستورات اسلام عملی نمی‌شود خاطرنشان کرد: امروز به‌دلیل شرایط سیاسی بسیاری از احکام اسلام در کشور ما رعایت نمی‌شود.

وی حجاب را دستور مستقیم قرآن کریم دانست که امروز برخی‌ها علناً با آن مخالفت می‌کنند و افزود: در روایت داریم امام زمان(عج) کسی که وجوهات شرعی خود را پرداخت نمی‌کند از مسجد بیرون می‌کند اما ما امروز چنین چیزی را در جامعه نمی‌بینیم.

آیت‌الله فلاحتی جانبازان و ایثارگران را افرادی دانست که هر روز در حال مجاهدت هستند و ابراز داشت: شیعه رافضی کسی است که منش و رفتار او همانند حضرت علی(ع) باشد.

وی هدف اصلی انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن اسلامی دانست و گفت: تبعیت از رهبری و ولایت‌فقیه یعنی اینکه باید در هر شرایطی تسلیم رهبر باشیم و باید ببینیم آیا امروز مسئولان ما اینگونه هستند یا خیر.

امام جمعه رشت افزود: امروز رئیس جمهور ما می‌داند که ملت ایران در مقابل دشمنان ایستادگی می‌‌کند به همین دلیل در سازمان ملل با قدرت حرف می‌زند اما ای کاش از ابتدا با همین قدرت عمل می‌کرد و سخن می‌گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تشکیل تمدن اسلامی نیازمند این است که مردم در صحنه باشند عنوان داشت: همه ما به انقلاب بدهکار هستیم زیرا انقلاب اسلام و تاریخ را احیاء کرد.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه امروز باید فرهنگ صبر و جهاد را به نسل جوان منتقل کنیم خاطرنشان کرد: امروز خدا ملت ایران را تحت آزمایش قرار داده تا مجاهدان و صبران مشخص شوند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه تربیت جوانان و نوجوانان تصریح کرد: امروز کشورهای استکباری با استفاده از رسانه‌هایشان در حال هجمه رسانه‌ای به جوانان ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/ن

R7877/P1361/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند