Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ چهارم مهرماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

یک بام و چند هوای اردوغان/ گفتگوی روسای جمهور ترکیه و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل!+ عکس
رئیس‌جمهور ترکیه در صحن مجمع عمومی سازمان ملل گفتگوی کوتاهی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانس ۲۴: روحانی جواب ترامپ را داد
شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ اعلام کرد رئیس‌جمهور ایران پاسخ تمامی اتهامات رئیس‌جمهور آمریکا را در سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل متحد داد.

 

سیاستمدار سعودی حمله تروریستی اهواز را «قهرمانانه» توصیف کرد!
سیاستمدار سعودی نزدیک به رژیم عربستان در اشاره جدید به دست داشتن ریاض در حمله تروریستی به رژه نظامی در شهر اهواز، این حمله را «قهرمانانه» توصیف کرد.

 

وقتی افزایش بودجه نظامی برای آمریکا خوب است و برای ایران بد
رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در سازمان ملل از افزایش بودجه نظامی کشورش تعریف کرد و از افزایش بودجه دفاعی ایران، انتقاد!

 

علت خروج اردوغان از سالن مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی ترامپ فاش شد
یک خبرنگار تُرک علت خروج رجب طیب اردوغان از سالن مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی دونالد ترامپ را در توئیتر فاش کرد.

 

ترامپ: هر کشوری که در مقابل تحریم‌های آمریکا علیه ایران بایستد با پاسخ ما مواجه خواهد شد/انتقاد شدید مورالس از مواضع خصمانه واشنگتن علیه تهران
رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت تهدید کرد نقض‌کنندگان تحریم‌های ایران با پاسخ واشنگتن مواجه می‌شوند.

 

رای الیوم: سخنرانی ترامپ، سخنان فردی ابله، گستاخ، نژادپرست و باج‌خواه بود
رای الیوم سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی را سخنان فردی توصیف کرد که بر طبل جنگ در منطقه می‌کوبد و به باج‌خواهی‌ از کشور‌های عربی ادامه می‌دهد.

 

رمزگشایی «زبان بدن» ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل+ تصاویر
یک کارشناس زبان بدن به بررسی حالات و رفتار‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت.

 

انتقاد کوبنده قانونگذار آمریکایی از اظهارات ضد ایرانی «جان بولتون» در نیویورک
سناتور ایالت نیومکزیکو از اظهارات جنگ‌طلبانه «جان بولتون» علیه ایران در نشست ضد ایرانی نیویورک انتقاد کرد.

 

به پالایشگاه‌های هند نگفتیم واردات نفت از ایران را متوقف کنند
یک منبع آگاه هندی اعلام کرد دولت این کشور به پالایشگاه‌ها دستور توقف واردات نفت از ایران را نداده است.

 

بهای نفت کاهش یافت/ ثبات در بازار طلا
با وجود اینکه بهای نفت در معاملات پیشین به بالاترین سطح در ۴ سال اخیر رسید، امروز با اندکی کاهش همراه بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟