Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی در حاشیه اولین همایش جامعه هتلداران در جمع خبرنگاران گفت:همه تلاش ما این است که گردشگری روند رو به رشدی را داشته باشد؛ البته درست است که مابه التفاوت نرخ ارز یک مزیت برای بخش گردشگری است اما مشکلات زیادی هم از آن سو ایجاد شده است و واقعا باید از فعالان حوزه گردشگری تشکر کرد که سعی کردند مشکلات افزایش هزینه ها را به نوعی تحمل کنند که موجب افزایش قیمت نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت یکی از بخش هایی هستیم که توانستیم همچنان قیمت ها را نگه داریم و هتلداران نیز بسته های سفر کشور را ارزان نگه داشته اند.امید است در بخش حمل و نقل هم به ما کمک شود تا گردشگری که روند رو به رشدی پیدا کرده، ادامه پیدا کند. روند رشد گردشگری به گونه ای بوده که در پنج ماهه امسال۳میلیون و ۱۵۰هزار نفر وارد کشور شده اند و این عدد خوبی است.

مونسان افزود: در خصوص مشکلات مالیات بر ارزش افزوده جلسات خوبی را با کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم و امید داریم این در صحن مجلس به تصویب برسد و نهایی بشود. همچنین یک بسته حمایتی را برای حوزه گردشگری آماده میکنیم و ان شاءالله به محض این که آماده شد برای تصویب به دولت محترم ارائه میدهیم.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.   او با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد.    وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید بر اینکه باید رفاه و امنیت گردشگران در اولویت باشد، بیان کرد: تأسیسات گردشگری کردستان از جمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است