Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@08:23:53 GMT

صادقیان دور از بازی‌های عثمانلی اسپور+عکس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۸۵۸۵

صادقیان دور از بازی‌های عثمانلی اسپور+عکس

به گزارش وانانیوز، 

پیام صادقیان یک سال قبل به عثمانلی اسپور رفت و فصل گذشته ۱۰ بازی در سوپر لیگ ترکیه برای این تیم انجام داد که موفق به زدن یک گل و دادن دو پاس گل شد ولی عدم نتیجه‌گیری تا پایان مسابقات موجب سقوط آنها به لیگ یک شد.


عثمانلی اسپور تاکنون ۶ بازی در لیگ یک ترکیه انجام داده که دو پیروزی و چهار شکست حاصل کار آنها بوده تا در رده دهم جدول جای بگیرند، اما در این مدت پیام صادقیان تنها یک بار به‌عنوان بازیکن تعویضی برای عثمانلی اسپور به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عثمانلی اسپور از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در مرحله دوم جام حذفی ترکیه مهمان تیم کیلیس بود که موفق شد به پیروزی پُر گل ۴ بر یک دست یافته و به دور یک سی و دوم نهایی صعود کند.


پیام صادقیان که تنها در هفته اول لیگ یک ترکیه از ابتدای نیمه دوم دیدار مقابل بلو اسپورت به میدان رفت و پس از آن به دلیل آسیب دیدگی دور از پنج مسابقه عثمانلی اسپور بود، امروز هم در بازی جام حذفی حضور نداشت؛ این هافبک ایرانی به تازگی تمرینات انفرادی و نرم دوی خود را زیر نظر کادر فنی عثمانلی اسپور شروع کرده و به نظر می‌رسد طی یکی، دو هفته آینده به ترکیب تیمش بازگردد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است

«سید محسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به مواضع متفاوت کشورهای غربی در امور سیاسی و اجتماعی ملت های جهان، اظهار کرد: امروزه دوگانگی مواضع دولت های استکباری در رویدادهای مختلف جهانی بارزتر شده است، یکی از این دوگانگی های مواضع استکبار جهانی در پشتیبانی از تروریسم دولتی رژیم اسرائیل دیده می شود به گونه ای که مردم ستمدیده‌ی فلسطین بیش از ۷۰ سال است که بدترین نوع تروریسم را تجربه می کنند، رژیم صهیونیستی بدون اینکه مورد سرزنش متّحدان خود و برخورد نهادهای بین‌ المللی قرار گیرد، در ماه های گذشته در یک نسل کشی آشکار در نوار غزه بیش از ۱۰۰ هزار نفر را شهید و زخمی کرده و بیش از ۲ میلیون نفر را به آوارگی مضاعف کشانده است.
 
به گفته وی؛ دانشجوی جوان در هر جای جهان، زمانی که معیارهای دوگانه مسلط بر سیاست غرب و تقسیم تروریسم به انواع خوب و بد و ترجیح منافع دولت‌های استکباری بر دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، دانشجویان، شور جوانی دارند، به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند ارزش های انسانی و اخلاقی را مشاهده می کند، پرسش‌های جدیدی در ذهن کنجکاو و جستجوگرش‌ ایجاد و حسّ حقیقت‌ جویی در قلبش زنده‌تر و هوشیارتر شده و او را به کنشگری فعال می کشاند.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با عنوان اینکه دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، تصریح کرد: دانشجویان، شور جوانی داشته و به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند.
 
وی افزود: امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را از بین برده، قطعا محصور کردن مردم دنیا در مرزهای ساختگی و ذهنی مد نظر قدرتمندان ممکن نیست.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های ۹۳ و ۹۴ پیام هایی به جوانان اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند که نتایج آن را در سالیان گذشته و به ویژه در جنبش های دانشجویی این روزها  مشاهده می کنیم و خوب است به فرازی از این پیام‌ها در انتهای صحبت اشاره کنم: «رنج های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن‌تر نشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ‌ثمر فرو خواهد کاست، من ایمان دارم که تنها شما جوان ها هستید که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابید و سدّ بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم