Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد:هیات وزیران با اختصاص مبلغ 5 هزار میلیارد ریال اعتبار برای عملیات اجرایی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه موافقت کرد.
به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه هیات دولت که امروز – چهارشنبه – به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، با تصویب دولت مبلغ 850 میلیارد ریال برای احیای تالاب انزلی در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی و تصویب مواد باقی مانده از لایحه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شامل احکام مربوط به تاسیس آن ها از دیگر مواردی بود که در دستور جلسه امروز هیات دولت قرار داشت.هیات دولت احکام مربوط به تأسیس مطبوعات و خبرگزاری‌ها، ترکیب و وظایف کمیسیون مطبوعات و خبرگزاری‌ها که با هدف حمایت از حقوق و آزادی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌نگاران و نظارت بر حُسن اجرای قانون تشکیل می‌شود، آیین رسیدگی به جرایم و مسئولیت مدنی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، را تصویب کرد.
** صدور مجوز بازپرداخت تامین مالی خارجی برای طرح‌های ریلی کشورهیأت وزیران همچنین با صدور مجوز به سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تأمین 15 درصد سهم کارفرما مربوط به تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) برای تعدادی از طرح‌های ریلی کشور شامل برقی کردن راه‌آهن‌های تهران – مشهد و گرمسار – گرگان – اینچه برون، توسعه حمل و نقل با راه آهن – بهینه‌سازی مصرف انرژی، بهسازی، نوسازی و نگهداری خطوط راه آهن، احداث راه آهن های قزوین – رشت – انزلی آستارا، شیراز – بوشهر، راه آهن غرب کشور و خط آنتنی نهاوند، احداث و برقی کردن راه آهن تهران – همدان – سنندج، احداث قطار شهری تبریز، احداث قطار حومه کلانشهر مشهد به شهر جدید گلبهار، تأمین و تهیه تجهیزات و واگن قطار شهری و حومه و احداث و تکمیل خطوط اولویت‌دار متروی تهران موافقت کرد.
** راه اندازی باند رفت آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل – رودباردر ادامه جلسه با تصویب هیأت دولت، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده شد نسبت به احداث باند رفت آزادراه قزوین – رشت حد فاصل منجیل – رودبار به طول 8 کیلومتر با تأمین 100 درصد منابع مالی تا سقف 4 هزار میلیارد ریال اقدام نماید. برچسب ها: دریاچه ارومیه ، ریاست جمهوری ، دولت

منبع: خرداد

کلیدواژه: دریاچه ارومیه ریاست جمهوری دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد