Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس گفت: براساس اطلاعات کسب شده، خودروی واژگون شده در محور خان زنیان، متعلق به اولیای یکی از دانش آموزان بوده و سرویس مدرسه نبوده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ارژن نیز ضمن تاکید براینکه خودروی واژگون شده سرویس مدرسه نبوده است، گفت: خودروی 405 متعلق به یکی از اولیای دانش آموزان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی خشنود افزود: 2 دانش آموز مدرسه خدیجه کبری شهر خان زنیان از توابع شهرستان شیراز، بعد از تعطیلی مدرسه با خودروی پدر یکی از والدین، به سمت منزل در روستای دهنو عزیمت می کنند.

وی گفت: طی مسیر خودرو به دلایلی که به شکل دقیق مشخص نیست، از شانه خاکی جاده خارج و واژگون می شود.

خشنود تصریح کرد: ولی دانش آموزان که رانندگی را عهده دار بوده، با بالگرد اورژانس به شیراز منتقل شد اما از دو دانش آموز دختری که سوار خودرو بودند، یک نفر در محل حادثه تحت مداوای اولیه قرار گرفته و نفر دوم نیز به دلیل آنکه کمی سرگیجه داشته به بیمارستانی در شیراز منتقل می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ارژن شهرستان شیراز گفت: براساس اطلاعات کسب شده از همکاران ما که به همراه دانش آموز به شیراز رفته اند، فرد مصدوم حال مساعدی دارد و تا عصر امروز از بیمارستان ترخیص می شود.

خشنود بیان کرد که دانش آموزان یاد شده در مقطع متوسطه اول مدرسه خدیجه کبری خان زنیان به تحصیل مشغول هستند.

گفتنی است روابط عمومی اورژانس فارس ظهر امروز اعلام کرد یک خودروی سواری سرویس مدرسه در جاده خان زنیان این شهرستان واژگون شده و سه نفر در این حادثه مصدوم شده اند که یکی از آنان راننده بوده و با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شده است.

روستای خان زنیان از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز در ۴۰ کیلومتری جنوب غرب این کلان شهر قرار دارد.

انتهای پیام/ر

جزئیاتی از حادثه واژگونی سرویس مدرسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد

 رسانه‌های اسرائیل شنبه شب گزارش دادند که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل واژگون شده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد