Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون امروز از مرکز جامع سلامت کوت عبدالله بازدید کرد.

این مرکز با اعتباری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال ساخت و به بهره برداری رسید.

در این مرکز خدمات پزشکی مختلف از جمله؛ امور آزمایشگاهی، طب کار و غیره ارائه می گردد.

انتهای پیام/گ

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت انتخابات در نیشابور الگویی برای کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دونده ظهر یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۲ شهرستان نیشابور اظهار کرد: خوشبختانه نیشابور بزرگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با مشارکت بالای ۵۰ درصد باعث ناکامی دشمنان نظام شدند.

وی افزود: سلامت انتخابات در نیشابور باید الگویی برای تمام کشور باشد و اگر بازشماری آرا صورت نمی‌گرفت کف خیابان باید موضوع را حل و فصل می‌کردیم پس بهترین اقدام بازشماری آرا بود که توسط هیأت اجرایی و هیأت نظارت در شهرستان صورت گرفت.

فرماندار نیشابور ادامه داد: ما قانون را اجرا کردیم تا شائبه‌ای در امور انتخابات به وجود نیایید و مردم شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه پیروز عرصه انتخابات هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیرامون نمایندگان فعلی نیشابور بزرگ حواشی به وجود آمد این بلا امیدوارم بر سر نمایندگان جدید رخ ندهد و امیدواریم دودستگی بین نمایندگان جدید صورت نگیرد تا با همدلی مشکلات نیشابور بزرگ را در مجلس شورای اسلامی حل و فصل کنند.

دونده ابراز کرد: کالاهای مورد نیاز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید به صورت مستمر به مردم تزریق شود و نظارت ادارت صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و اصناف باید در این ایام بیشتر از قبل باشد.

فرماندار نیشابور گفت: بیمارستان عطار نیشابوری در اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور در این شهرستان افتتاح خواهد شد و امیدواریم از فرصت حضور مقام عالی دولت در این شهرستان بهره کافی ببریم.

کد خبر 6057232

دیگر خبرها

  • فعالیت نوروزی مراکز درمانی و جامع سلامت در خوزستان
  • اعلام برنامه کشیک مراکز بهداشتی درمانی در نوروز ۱۴۰۳
  • سلامت انتخابات در نیشابور الگویی برای کشور است
  • تجهیز دومین مرکز درمانی بخش احمدآباد مشهد به دستگاه الکتروشوک
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روزانه رزن در ایام نوروز
  • بلاتکلیفی مرکز جامع سلامت کوچو سیستان و بلوچستان/ ۲۷ روستا منتظر تدبیر مسئولان