Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@16:05:29 GMT

فساد اخلاقی گزینه پیشنهادی ترامپ خبرساز شد!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۹۴۷۴

فساد اخلاقی گزینه پیشنهادی ترامپ خبرساز شد!

 برت کاوانا، گزینه ترامپ برای سمت قاضی دیوان عالی آمریکا، به همدستی در تجاوز گروهی به دانش‌آموزان دختر متهم شد.

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری فرانسه، یک زن دیگر اعلام کرد شاهد رفتارهای جنسی نامناسب برت کاوانا، نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تصدی کرسی دیوان عالی این کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم کننده جدید قاضی برت کاوانا اعلام کرد در یک مهمانی که کاوانا (زمانی که دانش آموز دبیرستانی بوده است) نیز در آن حضور داشت، قربانی تجاوز گروهی شده است. این زن همچنین افزود شاهد تجاوز گروهی کاوانا و دوستانش به دختر دیگری هم بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ فساد اخلاقی تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقی که رد شد؛ پاسخ حماس که موجب عصبانیت مصر، آمریکا و حتی قطر شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، تهدید قطر درباره کناره گیری از میانجیگری میان حماس و رژیم صهیونیستی در پرونده جنگ غزه، بر رایزنی‌ها سایه انداخته است، رایزنی‌هایی که طی هفته اخیر مخصوصا پس از تاکید حماس بر مخالفت خود با هرگونه توافقی که شامل تاریخ دقیق توقف جنگ غزه، بازگشت آوارگان و امداد رسانی به آنها پیش از هر گونه تبادل اسرا و زندانیان نباشد، متوقف شده است.

در همین زمینه، روزنامه الاخبار لبنان نوشت درواقع صحبت از تلاش آمریکا برای احیای این رایزنی ها در سریع‌ترین زمان ممکن است.

این روزنامه در ادامه نوشت طرف مصری هشتم آوریل خواهان برگزاری یک نشست فوری با رهبران حماس شد تا این جنبش را در جریان یک توافق پیشنهادی قرار دهد که به قول خودش حاوی ایده‌های پیشرفته‌ای است و می‌تواند رکود موجود در این مذاکرات را بشکند.

حماس پس از بررسی متوجه شد که مصر با هماهنگی با آمریکا یک توافق پیشنهادی آماده کرده است. از این روی، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه عازم قاهره شد و با «عباس کامل» رئیس سرویس اطلاعات عمومی مصر و معاونش «احمد عبدالخالق» دیدار کرد.

اما سپس مشخص شد که این توافق پیشنهادی حاوی هیچ چیز جدیدی نیست که پاسخگوی شروط مقاومت فلسطین در توقف جنگ غزه و خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه باشد.

این در حالی است که جنبش حماس به منظور تحقق این شروط خود، تعداد اسیران فلسطینی را که قرار بود در ازای آزادی اسرای صهیونیستی آزاد شوند، تغییر داده است اما هیچ کدام از اینها محقق نشده است.

پس از بازگشت الحیه به دوحه، جنبش حماس اعلام کرد که پس از مشورت پاسخ خود را درباره این توافق پیشنهادی ارائه خواهد کرد و در این حین با تماس‌های پیاپی مصر و قطر روبرو شد.

مصر در این تماس‌ها مدعی شد «به محض موافقت حماس، اسرائیل موظف به رعایت کامل شرایط خواهد بود».

همین موضوع خشم حماس را برانگیخت و او توافق پیشنهادی را رد کرد و مصر برای حل و فصل موضوع اعلام کرد این توافق پیشنهادی را ضمن مشورت با آمریکا تدوین کرده است و بعد هم اعلام کرد «اسرائیل با آن موافق است». اما «ابتدا باید حماس با این توافق پیشنهادی موافقت کند تا اعتبار پیدا کند».

جنبش حماس پس از رایزنی با جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین این توافق پیشنهادی را رد کرد و پس از مداخله‌های طرف قطر، مقرر شد که پاسخ در قالب یک نامه باشد و حماس نیز همان پاسخی که ۱۴ مارس ارسال کرده بود، بدون هیچ تغییری در مطالبات خود به مصر فرستاد.

این پاسخ حماس موجب عصبانیت مصر، آمریکا و حتی قطر شد و آنها اعلام کردند انتظار داشتند «حماس انعطاف بیشتری از خود نشان دهد» اما حماس بار دیگر به میانجی‌ها تاکید کرد که توافق پیشنهادی که در آن سه اصل زیر نباشد، قابل قبول نخواهد بود:

اول: ذکر دقیق تاریخ نهایی توقف جنگ غزه، تاریخ عقب‌نشینی کامل نیروهای اشغالگر از غزه.

دوم: بازگشت بی‌قید و شرط تمامی ساکنان به مناطق خود و انتقال آزادانه کمک‌ها.

سوم: انجام تبادل اسرا، با این قید که شامل شروط سابق دشمن صهیونیستی نباشد.

در سایه بن بست مذاکرات آتش‌بس غزه به دلیل کارشکنی رژیم اشغالگر و فریبکاری‌های آمریکا، امروز (شنبه) یک منبع ارشد وابسته به مقاومت فلسطین اعلام کرد که از نظر حماس درحال حاضر هیچ زمینه‌ای برای مذاکره با رژیم اشغالگر وجود ندارد.

این منبع در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت که اسرائیلی‌ها به میانجی‌ها اطلاع داده بودند که پاسخ حماس (به پیشنهاد میانجی‌ها) به معنای شکست مذاکرات است و تا زمانی که حماس موضع خود را تغییر ندهد آنها هیچ هیئتی را برای مذاکره نمی‌فرستند.

منبع مذکور در ادامه تاکید کرد که حماس به مطالبات اصلی خود که شامل آتش‌بس جامع، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان به مناطق خود و بازسازی غزه می‌شود، پایبند است.

کد خبر 845875 منبع: ایسنا برچسب‌ها مصر اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • توافقی که رد شد؛ پاسخ حماس که موجب عصبانیت مصر، آمریکا و حتی قطر شد + جزئیات
  • جزئیات آخرین دور از مذاکرات آتش‌بس غزه/ حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را رد کرد