Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@11:08:46 GMT

وجود یک میلیون فقره ترافیک پستی در آمل

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۹۵۳۵

رییس اداره پست آمل با اشاره به ترافیک پستی در این شهرستان، گفت: در 6 ماهه نخست سال ترافیک صادراتی پستی در آمل یک میلیون و 114 هزار، 705 فقره و در مقابل 513 هزار، 443 فقره ترافیک وارداتی به شهرستان بود. به گزارش بلاغ، علی دباغیان امیری در گفت‌وگویی اظهار کرد: طبق ارزیابی انجام شده، اداره پست آمل توانست حائز رتبه برتر در استان از لحاظ کیفیت و ارائه خدمات به همشهریان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به فعالیت 55 دفتر ict در سطح روستاهای شهرستان آمل گفت: 19 دفتر خدمات ارتباطی در داخل شهر و 19 نمایندگی پستی در سطح روستاها فعالیت می‌کنند.

رییس اداره پست آمل با اشاره به ترافیک پستی در این شهرستان تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال ترافیک صادراتی پستی در آمل یک میلیون و 114 هزار و 705 فقره و در مقابل 513 هزار و 443 فقره ترافیک وارداتی به شهرستان بود.

این مسئول با بیان اینکه اکثر واحدهای مسکونی، تجاری و غیره در آمل دارای پلاک کدپستی هستند، عنوان کرد: 7 هزار و 189 پلاک شهری در 6 ماهه نخست سال ساخته شد.

امیری با اشاره به ساخت 4 هزار و 578 پلاک روستایی ادامه داد: توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه به عهده اداره پست است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 32 هزار و 646 کارت ملی هوشمند در 6 ماه نخست سال تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد