Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@07:23:00 GMT

آیا کلبه وحشت انزلی واقعیت دارد؟ +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۹۸۹۴

آیا کلبه وحشت انزلی واقعیت دارد؟ +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

فردانیوز نوشت: در نزدیکی بندر انزلی و صومعه سرا، روستایی وجود دارد که به نام هفت دغنان شناخته شده است. اما چیزی که ما اینجا با آن روبرو هستیم نه خود روستا، بلکه جنگلی فوق العاده زیبا است که البته علاوه بر زیبایی، بسیار ترسناک است. کلبه وحشت انزلی در این جنگل قرار دارد که در محوطه بیرونی روستای هفت دغنان واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قدیم این کلبه را جزو جاهایی می دانستند که هرگز نباید به آن نزدیک شد. اما یکی از ماجراهایی که باعث شد کلبه وحشت انزلی بیشتر از پیش مرموز و ترسناک شود، اتفاقی است که در سال ۱۳۶۵ می افتد. در ادامه به شرح این اتفاق پرداخته ایم.

ماجرای ۴ پسر دانشجو
اولین ماجرایی که باعث مرموزتر شدن این کلبه شد، مربوط به ۴ پسر دانشجو بود. در سال ۱۳۶۵، برای اولین بار چهار پسر به این روستا می آیند و تصمیم می گیرند که برخلاف تمام حرف و حدیث هایی که راجع به کلبه وحشت شنیده بودند، شب‌شان را در این جا بمانند. آن ها زمانی که تصمیم شان قطعی می شود و همگی سر این قضیه با هم کنار می آیند، به سمت کلبه رفته و برای اقامت آن را انتخاب می کنند؛ اما غافل از آنکه خواب راحتی که تصور می کردند، طور دیگری برایشان رقم خورده بود.

شب که می شود، دو نفر از این چهار پسر به خاطر اتفاقی نامعلوم از کلبه وحشت انزلی پا به فرار می گذارند. اما متاسفانه دو نفر دیگری که در آن جا می مانند، به سرنوشت غم انگیزتری دچار می شوند. گویا یکی از آن ها در همان کلبه از ترس، جان خود را از دست می دهد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست و دیگری که زنده مانده بود، دیوانه می شود و هرگز دیگر به حالت عادی خود بر نمی گردد.

روایات اینگونه می گویند که بعد از این ماجرا برای مدت ها درب خانه وحشت انزلی پلمپ شده بود و دیگر هیچ فردی جرأت آن را نداشت که از این کلبه شوم و بسیار ترسناک چه در روز و چه در شب دیدن کند و یا حتی از اطراف خانه رد شود. حتی مردم دیگر می ترسیند که در جنگل اطراف خانه پیاده روی کند.

اما این اتفاق تنها مورد مشکوک این کلبه نبود، چرا که افراد دیگری نیز به آن وارد شدند.

داستان ۳ دختر
بعد از ۴ سال، دوباره افرادی تصمیم گرفتند که شهامت خود را محک بزنند و در این خانه بمانند. این بار ۳ دختر بودند که به روستای هفت دغنان آمدند. آن ها که شایعاتی راجع به مرگ و داستان آن پسرهای دانشجو شنیده بودند و بهشان گفته شده بود که این کلبه از روزگاران قدیم نحس بوده، تصمیم گرفتند که به این حرف و حدیث ها پایان دهند.

این ۳ دختر به سمت کلبه وحشت انزلی رفتند، به طور پنهانی از درب پشتی کلبه وارد آن شدند و تصمیم گرفتند تا شب را در آن سپری کنند. آن ها می خواستند که با این کار به همه ثابت کنند که در این کلبه، هیچ اتفاق مرموزی رخ نخواهد داد. اما متاسفانه این دخترها نیز سرنوشت تلخی در انتظارشان بود.

این ۳ دختر به سمت کلبه وحشت انزلی رفتند، به طور پنهانی از درب پشتی کلبه وارد آن شدند و تصمیم گرفتند تا شب را در آن سپری کنند. آن ها می خواستند که با این کار به همه ثابت کنند که در این کلبه، هیچ اتفاق مرموزی رخ نخواهد داد. اما متاسفانه این دخترها نیز سرنوشت تلخی در انتظارشان بود.

می گویند که ۲ روز بعد مردم محلی، دختری را در اطراف کلبه (حدود ۳۰۰ متر دورتر از کلبه وحشت) پیدا کرده اند. دختر که شوکه شده بود و از ترس می لرزید، مدام به سمت خانه اشاره می کرد. بالاخره افرادی آمدند و پلمپ کلبه را شکستند. زمانی که وارد خانه شدند، متاسفانه دو دختر دیگر را دیدند که جانشان را از دست داده بودند. علت مرگ هر دو سکته و مرگ آنی تشخیص داده شده بود. گفته ها حاکی از آن است که چشم هر دو به نقطه مشخصی خیره شده و باز مانده بود.

متاسفانه دختری که زنده مانده بود، بعد از ۴ روز خودکشی کرد و به زندگی اش اینگونه پایان داد.

پس از این اتفاق، خانه وحشت انزلی توسط پلیس محلی تخلیه می شود و تحت تدابیر امنیتی قرار می گیرد تا هرگونه رفت و آمد و حوادث غیر عادی را کنترل کنند. از آن زمان کسی اجازه ندارد که به کلبه وحشت انزلی نزدیک شود و یا از آن دیدن کند.

داستانی از زبان مردم محلی
یکی از دلایلی که این کلبه معروف بوده است، این است که در داستان هایی که از گذشته در میان مردم دهان به دهان چرخیده این گونه آمده است: هر کسی که بتواند تنها یک شب را در این کلبه سپری کند و زنده بماند، ثروتمند خواهد شد.

این داستان شاید یکی از دلایل وهم آلود بودن این خانه بوده است، چرا که افرادی تصور می کردند اگر بتوانند در اینجا بمانند، موجودات فرا انسانی به آن ها ثروت می دهند.

در آخر مستندی به تهیه کنندگی علی راد را مشاهده می‌کنید که حقایقی درباره این کلبه از زبان مردم بومی آن منطقه را مطرح می‌کند.

Your browser doesnt support video.
Please download the file:

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن‌پرو

به گزارش خبرآنلاین، ظاهراً اپل در کنار عینک هوشمند روی آیپد تاشدنی هم کار می‌کند و هر دو محصول احتمالاً سال ۲۰۲۷ عرضه خواهند شد. این شایعات با اظهارات قبلی مینگ‌چی‌ کوئو، تحلیلگر خوش‌سابقه‌ی اپل، مبنی‌بر عرضه‌ی آیپد تاشدنی با نمایشگر ۲۰٫۳ اینچی در سال ۲۰۲۷ مطابقت دارد.

به نقل از زومیت، اپل سودآوری را نسبت‌ به هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد و اگر بازار به خوبی از چنین محصولاتی که توسط رقبا عرضه می‌شوند استقبال نکند، بعید است که این شرکت به دنبال عرضه‌ی آن‌ها باشد.

آیفون SE 4 و مک بوک با نمایشگر اولد محصولات دیگری هستند که احتمالاً به‌ترتیب در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از ۳٬۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های کوئو با عرضه‌ی آن در کشورهای دیگر فروش ویژن پرو تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۸۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

اپل احتمالاً مدل ارزان‌تر ویژن پرو را در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد. از آن‌جایی که عینک‌های واقعیت مجازی باید بسیار سبک باشند، مهندسان اپل با چالش‌هایی مانند استفاده از باتری‌های کوچک‌تر مواجه خواهند بود. یکی از کارمندان اپل پیش‌تر اعلام کرد که این پروژه ناامیدکننده است، اما تنها برای راضی نگه‌داشتن تیم کوک پروژه را ادامه دادند.

یکی از سخت‌ترین چالش‌های توسعه‌ی عینک هوشمند اپل بهره‌گیری از تراشه‌ای است که قدرتی در سطح گوشی آیفون فعلی اما با یک‌دهم مصرف انرژی آن داشته باشد. کمی بعید به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۷ بتوانیم شاهد رونمایی از عینک هوشمند اپل باشیم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885276

دیگر خبرها

  • پیش بینی اقتصاد ایران در سال 1403
  • فرماندهی نتانیاهو در جنگ غزه جای نگرانی دارد!
  • کابینه وحشت ترامپ
  • واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات
  • مهمانی که رئالی‌ها را به وحشت انداخت (عکس)
  • عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن‌پرو
  • (ویدئو) روایت عجیب تجربه‌گر از وحشت در جهنم برزخی در برنامه زندگی پس از زندگی
  • ویدئو/ وحشت اسرائیل از یمن؛ دریای سرخ تا دماغه امیدنیک
  • وحشت ماه رمضان در ویرانه های قطحی زده غزه/ روایت مادر فلسطینی: چطور برای فرزندانم سحر و افطار تهیه می کنم
  • هدست «ویژن پرو» اپل ربات‌ها را آموزش می‌دهد