Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بسياري از هواداران استقلال و پرسپوليس مانند سال‌هاي گذشته شب قبل از دربي از راه‌هاي دور و نزديک براي حمايت از تيم محبوب خود اطراف ورزشگاه آزادي اطراق کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران فردا از ساعت 18:30 دقيقه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين در حالي است که بسياري از هواداران همانند سال‌هاي گذشته از راه‌هاي دور و نزديک شب قبل از اين ديدار بزرگ پايتخت خودشان را به ورزشگاه آزادي رساندند تا بتوانند اين ديدار را از نزديک تماشا کنند.
* بسياري از هواداران استقلال و پرسپوليس با نصب چادر در کنار محوطه ورزشگاه آزادي به استراحت کردن پرداختند تا بتوانند فردا به ورزشگاه آزادي بيايند.
* نيروهاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي در محوطه ورزشگاه آزادي از امشب مستقر هستند تا اين ديدار با امنيت بالايي برگزار شود.
* رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال و پرسپوليس افزوده مي‌شود. اين در حالي است که تعداد زيادي از هواداران دو تيم از شهرهاي زاهدان، اهواز، کردستان، مشهد و حتي شهرستان‌هاي اطراف تهران به ورزشگاه آزادي آمده‌اند.
* از نکات قابل توجه مي‌توان به حضور دستفروشان اشاره کرد که با فروش بلال، چاي و ساندويچ خدمات خوبي را براي هواداران فراهم کردند.
* بسياري از هواداران استقلال و پرسپوليس که شب قبل از اين ديدار بزرگ به ورزشگاه آزادي آمدند هنوز بليت ندارند و منتظر هستند تا فردا از طريق باجه بليت‌فروشي بليت دربي را تهيه کنند.
* هواداران سرخابي به کري‌خواني مي‌پردازند. هواداران پرسپوليس معتقدند با پيروزي مقابل استقلال در دربي با روحيه خوبي به مصاف السد در جام باشگاه‌هاي آسيا خواهند رفت.
* از نکات قابل تأمل مي‌توان به حضور يک هوادار معلول استقلالي اشاره کرد که از اهواز با شرايط سخت به تهران آمده تا اين ديدار را تماشا کند. او معتقد است استقلال مي‌تواند پرسپوليس را شکست دهد.
* نيروهاي راهنمايي و رانندگي مستقر در ورزشگاه آزادي به دنبال اين هستند تا ترافيکي در محوطه اطراف ورزشگاه به وجود نيايد. بسياري از ماشين‌هاي هواداران مقابل درب‌هاي پارکينگ پارک شده‌اند. 
* درب‌هاي ورزشگاه آزادي به احتمال زياد از ساعت 9 صبح به روي تماشاگران باز خواهد شد تا هواداراني که از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آزادي آمده‌اند با تهيه بليت در سکوها مستقر شوند.






انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر