Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@09:27:01 GMT

مدل مانتو بارداری پاییزه بافتنی و پانچو

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۰۱۴۲

مدل مانتو بارداری پاییزه بافتنی و پانچو

با توجه به اینکه در دوران بارداری به طور مرتب تغییر سایز می‌دهید، بهتر است در هنگام خرید مانتو بارداری پاییزه، به سراغ مانتو‌های جلو باز بروید و با پوشیدن لباس گرم در زیر آن خود و نوزاد را در مقابل سرما محافظت کنید. در ادامه با جدیدترین مدل‌های مانتو بارداری که برای پاییز مناسب هستند، آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیراهن‌های بلند و نقش دار نیز گزینه مناسبی برای زیر مانتو پاییزه در ماه‌های آخر بارداری هستند، چرا که علاوه بر مزیت بلند بودن که به شما آزادی حرکت می‌دهند، زیبا هستند و برای مهمانی و مجالس نیز مناسب خواهند بود. یکی دیگر از گزینه‌های شما برای مانتو بارداری پاییزه می‌تواند، انواع مانتو بافتنی و پانچو‌ها باشند؛ و یا پالتو و مانتو‌هایی را انتخاب کنید که آزاد‌تر هستند و بعضا از سایز فعلی شما بزرگتر، و به کمک کمربند یا دکمه‌های جمع کننده فرم مطلوب را برای شما ایجاد کنند.             منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک مانتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سایز دور کمرتان بالاست این مطلب را بخوانید

همشهری آنلاین – آرش نهاوندی: نتایج یک تحقیق انجام شده در سوئد که در انجمن قلب و عروق اروپا نیز ارائه شده نشانگر آن است که افراد میانسالی که احساس می‌کنند از سلامت جسمانی برخوردار هستند اما فشار خون، کلسترول و قند خفیف بالایی دارند و همچنین اندازه دور کمرشان نسبت به سایر همسالانشان بالاتر است، ممکن است دو سال زودتر از دیگر میانسالان سالم‌تر دچار حمله قلبی یا سکته شوند.

به گزارش مدیکال نیوز تودی، عوامل خطر فهرست‌ شده در این مطالعه که در کنار هم، به عنوان سندرم متابولیک شناخته می‌شوند در مطالعات قبلی با خطر بالاتر بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت نیز مرتبط شده‌اند.

در این تحقیق محققان گروهی متشکل از ۳۵ هزار بزرگسال در سنین ۴۰ و ۵۰ سالگی را مورد مطالعه قرار دادند. در نتیجه این تحقیق آن‌ها گزارش دادند که شرکت کنندگان مبتلا به سندرم متابولیک ۳۵ درصد بیشتر از افراد بدون ابتلا به عوامل این بیماری در معرض خطر حمله قلبی و سکته قرار داشتند.

دکتر تونیا وینتون، متخصص سندرم متابولیک در مرکز پزشکی «یوتی ساوت وسترن» در تگزاس که در این مطالعه شرکت نداشت، می گوید: این مطالعه اهمیت معاینات و آزمایش‌های روتین را برای غربالگری فشار خون، گلوکز و مسائل مربوط به کلسترول و همچنین مشاوره در مورد عادات سبک زندگی برای کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی نشان می‌دهد.

او می‌افزاید: به دلیل احساس سلامت ظاهری امکان دارد این تصور در ذهن ما ایجاد شود که نیازی به مراجعه به پزشک و انجام آزمایش‌های روتین نداریم، در این صورت ممکن است متوجه علائم هشداردهنده مانند فشار خون یا کلسترول بالا قبل از بروز یک رویداد نامطلوب قلبی و عروقی نشویم.

انجمن قلب آمریکا سندرم متابولیک را دارای سه یا چند عامل خطر طبقه بندی می کند، از جمله:

دور کمر بیش از ۱۰۲ سانتیمتر برای مردان یا ۹۰ سانتیمتر برای زنان فشار خون بالای ۱۳۰/۸۵ میلی متر بر جیوه یا بالاتر. سطح گلوکز خون ناشتا ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر یا بالاتر. سطح تری گلیسیرید خون ۱۵۰ میلی گرم در دسی لیتر یا بالاتر.

سطح کلسترول خوب ۴۰ میلی گرم در دسی لیتر یا کمتر برای مردان و ۵۰ میلی گرم در دسی لیتر یا کمتر برای زنان.

بیشتر بخوانید:

هشدار به خانم‌ها و آقایان! ؛ اگر دور کمرتان بیشتر از این اندازه است مراقب باشید

کلسی کاستا، متخصص و مشاور تغذیه که در این مطالعه شرکت نکرده می‌گوید: یافته‌های این تحقیق ماهیت بحرانی سندرم متابولیک و خطر قابل توجهی که عوامل این بیماری سلامت بسیاری از افراد، را (اغلب بدون آنکه خود آن افراد از آن مطلع باشند) تهدید می‌کند، مورد تائید قرار می‌دهد. بنابراین، ضروری است که از پزشک خود در مورد محدوده‌های سالم و اعداد بهینه برای هر معیار بهداشتی و نحوه اندازه گیری آن‌ها سؤال کنید.

به گفته این کارشناس تغذیه، نظارت منظم می تواند به تشخیص زودهنگام کمک کند، مداخله به موقع کاهش خطر عوارض شدید را امکان پذیر کند. نویسندگان این مطالعه در گزارش خود بر این نکته تاکید کرده‌اند که افزایش فشار خون یک خطر خاص برای سکته مغزی و حمله قلبی زودهنگام به ویژه در میان زنان میانسال است.

بیشتر بخوانید:

نشانه‌های ابتلا به بیماری‌های قلبی | راه های پیشگیری از بیماری قلبی را بشناسید | اگر سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارید این کارها را انجام دهید

کاستا در این باره توضیح می‌دهد: زنان جوان اغلب به دلیل اثر محافظتی استروژن درون زا، خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهند. با این حال، با بالا رفتن سن زنان و ورود به دوران یائسگی، کاهش سطح استروژن می تواند منجر به افزایش احتمال ابتلا به فشار خون شود، که این مساله بر اهمیت نظارت و مدیریت منظم فشار خون در زنان یائسه تاکید می کند.

کد خبر 839532 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سلامت کلسترول سرطان خبر مهم بیماری - سکته مغزی بیماری - دیابت بیماری - سکته قلبی بیماری - فشار خون پزشکی

دیگر خبرها

  • مقایسه سایز لاستیک بنز و پراید
  • رژیم‌های لاغری فوری چه بلایی سرتان می‌آورد؟
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • اگر سایز دور کمرتان بالاست این مطلب را بخوانید
  • راهنمای خرید لولای درب چوبی
  • وقت شمردن جوجه های آخر پاییزه