Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@02:05:57 GMT

در انتظار قرعه کشی دوباره لیگ دسته اول

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۰۱۵۰

به گزارش ایلنا، در صورتی که این اتفاق رخ دهد بازی‌های لیگ یک در پایان نیم‌فصل دوباره قرعه‌کشی می‌شود تا هر هفته دو تیم استراحت نکنند. در حال حاضر به‌خاطر کناره‌گیری نفت تهران هر هفته یک تیم استراحت می‌کند و اگر سیاه‌جامگان هم از جدول بازی‌ها کنار گذاشته شود تا پایان نیم‌فصل نخست هر هفته تیم‌هایی که با نفت تهران و سیاه‌جامگان بازی دارند با قرعه استراحت مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای عدم تداوم این روند در نیم‌فصل دوم، در پایان نیم‌فصل اول دوباره بازی‌ها قرعه‌کشی می‌شود تا دیگر هیچ تیمی با قرعه استراحت روبه‌رو نشود. کمیته مسابقات در یک تصمیم خوب و تحسین‌برانگیز به جای نفت تهران هیچ تیمی را جایگزین نکرد و قصد هم ندارد به جای سیاه‌جامگان تیمی را به جدول اضافه کند. قرعه‌کشی دوباره دسته اول به‌نظر می‌رسد نخستین‌بار است در فوتبال ایران رخ می‌دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی جدول کمیته انضباطی خرمشهر کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران