Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش، فرهنگسرای سرو؛ بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رئیس فرهنگسرای سرو با اعلام این خبر گفت: یادواره شهدای اطلاعات و عملیات فرماندهان دفاع مقدس با همکاری کانون ادبیات داستانی فرهنگسرای سرو و گروه مطالعات دفاعی انجمن اندیشه و قلم، هفتم مهرماه مصادف با روز بزرگداشت سرداران شهید اسلام در سال ۱۳۶۰ از جمله شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا، با حضور فرماندهان، رزمندگان، مسئولین شهری و عموم مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیروهای اطلاعات عملیات در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، کار حساس و سرنوشت‌ساز شناخت دشمن، طراحی عملیات و مواجه با دشمن را به عهده داشتند و در این میان نقش فرماندهان بسیار ویژه و ارزشمند است.

خادم ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات از حدود دو ماه  قبل در فرهنگسرای سرو آغاز و طی جلسات متعدد با پیشکسوتان اطلاعات عملیات توانستیم هماهنگی های لازم برای اجرای این برنامه را صورت دهیم.

رئیس فرهنگسرای سرو ادامه داد: در حاشیه یادواره تجلیل از شهدای اطلاعات و عملیات، رونمایی از کتاب «فرمانده عتیق» که بر گرفته از خاطرات ارزشمند شهید عتیقی نژاد بوده و توسط کانون  ادبیات داستان سرو به سرپرستی ابوالفضل درخشنده جمع آوری و تدوین شده است انجام خواهد شد.

خادم بیان کرد: این کتاب حاصل بررسی، تحقیق، جمع آوری و تدوین خاطراتی است که از زبان سکینه نواصری مادر شهید مجید عتیقی‌نژاد به زبانی ساده و روان بیان شده است.

خادم در پایان گفت: این برنامه شامل بخش های متنوع و جذابی ازجمله خاطره گویی، اجرای نمایش، پخش کلیپ و رونمایی کتاب است.

یادواره شهدای فرماندهان اطلاعات و عملیات روز شنبه ۷ مهر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو واقع خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، انتهای کوی ساعی دوم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس حاصل کنید.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر

سی‌و‌یکمین یادواره‌ی ۲۱ شهید سرافراز روستای کندر از توابع شهرستان کرج، بخش آسارا با حضور مردم شهیدپرور، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین و دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس و سیف‌الله اسداللهی رئیس انرژی اتمی منطقه البرز  برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080242 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند