Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه بحرین جلسه محاکمه شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت الوفاق را به اواسط ماه اکتبر موکول کرد.

خبرگزاری فارس: دادگاه تجدید نظر بحرین جلسه محاکمه شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت الوفاق را به اواسط ماه اکتبر (ماه آینده میلادی) موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری «البحرین الیوم»، این دادخواست پایانی برای برگزاری جلسه محاکمه وی پس از اعتراض دادستانی کل بحرین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه تجدید نظر بحرین در تاریخ پنجم سپتامبر (ماه جاری میلادی) جلسه‌ای را به منظور پاسخگویی شیخ علی سلمان بر اساس دادخواست دادستانی برگزار کرده است.

جلسه پنجم سپتامبر پس از اعتراض دادستانی کل بحرین به حکم دادگاه این کشور در خصوص تبرئه شیخ علی سلمان از اتهام جاسوسی برای قطر برگزار شده است.

دادستانی کل بحرین در بیانیه اعتراض آمیز خود ادعا کرد که کوتاهی‌هایی در حکم صادره در حق «شیخ علی سلمان» و دو عضو دیگر این جمعیت به نام‌های «حسن سلطان» و «علی الاسود» وجود دارد.

دادگاه بحرین در تاریخ ۳۱ خرداد ماه با صدور حکمی، رأی به تبرئه شیخ علی سلمان و دو تن دیگر جمعیت بحرینی الوفاق از جاسوسی برای قطر داد.

دادستانی بحرین اتهامات وارده به این سه نفر را جاسوسی برای یک کشور بیگانه (قطر) در راستای دشمنی با بحرین، آسیب رساندن به مراکز سیاسی و اقتصادی و منافع ملی آن با هدف سرنگونی نظام حاکم، افشای اسرار دفاعی و نظامی و اوضاع داخلی کشور و دریافت مبالغی از یک کشور بیگانه در مقابل افشا و در اختیار گذاشتن این اسرار، نشر اخبار و شایعات کذب و جهت‌دار در خارج به منظور تضعیف پشتوانه مالی کشور و کاستن از اعتبار و هیبت آن عنوان کرده بود.

سازمان ملل و نهاد‌های حقوق بشری بین المللی بار‌ها خواستار آزادی شیخ علی سلمان و برائتش از اتهامات وارده به او شدند و اعلام کردند دبیرکل جمعیت الوفاق زندانی فکر و آزادی بیان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دادگاه بحرین جلسه محاکمه علی سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان قم با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت آنلاین از شهر قم و جمعی دیگر از معاونان و مدیران برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از شنیدن گزارش میزان پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان قم با اشاره به اهمیت این پروژه در استان قم، گفت: این شهر از نخستین فعالان در حوزه فناوری اطلاعات در کشور بوده است و با افتتاح پروژه فیبرنوری در قم امیدواریم این استان مانند گذشته پیشتاز اقتصاد دیجیتال و حوزه تولید محتوای دیجیتال شود.

وزیر ارتباطات در این جلسه خطاب به رئیس هیأت مدیره شرکت شاتل (مجری فیبرنوری استان قم) تاکید کرد که با افزایش تجهیزات و دستگاه‌ها در این استان تا سفر رئیس جمهوری، هر چه سریع‌تر کل استان قم را تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

وی با اشاره به مصوبه‌ای قانونی که در بودجه امسال برای تسهیل در اجرای این پروژه آمده است، افزود: این مصوبه برای اجرای سریع این پروژه بسیار کارگشاست و اپراتورهای فعال در پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها با استفاده از ظرفیت این مصوبه می‌توانند در سال جاری بخش بسیاری از این پروژه را به سرانجام برسانند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که از شهر قم به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرای این پروژه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۷ شهر استان قم ۶ شهر به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته است، افزود: اجرای پروژه بین شهری در این شهرها نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

لاجوردی با اشاره به اینکه در شهر قم نیز نیاز به حدود ۳۰۰ کیلومتر حفاری داریم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر با شعاع ۱۰۰ متری منازل و کسب‌وکارها انجام شده و با افزایش دستگاه‌ها و تیم‌های جدید باقی مانده نیز در چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 6098600 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • (تصاویر) جلسه جمعیت قمی‌های مقیم تهران
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ