Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه علی فولادی معاون ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت : در زمینه توزیع سیمان رایگان در مناطق زلزله‌زده با وجود مشکلات فراوان از جمله تولید، حمل و بسته‌بندی تاکنون 118 هزار تن سیمان رایگان توسط بنیاد مستضعفان بین متقاضیان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مقداری که روزانه وارد منطقه می‌شود برای رفع نیاز تمام متقاضیان کافی نیست عنوان کرد: این سیمان‌ها که به تدریج وارد منطقه می‌شود بین متقاضیان توزیع می‌شود و امید داریم با تأمین تمام سیمان مورد نیاز منطقه مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

فولادی سیمان مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را 300 هزار تن عنوان کرد و گفت: امید داریم با تأمین و توزیع 300 هزار تن سیمان مورد نیاز تمام متقاضیان از این هدیه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به درخواست برخی از متقاضیان برای تغییر نوع آسیب بیان کرد : برخی از متقاضیان درخواست تغییر واحدهای احداثی به تعمیری را دارند و هرچند توصیه نمی‌شود اما چنانچه از طرف متقاضیان اصرار شود با دریافت تعهد از این افراد این امکان فراهم شد .

 

 

انتهای پیام/د

برخی از متقاضیان درخواست تغییر واحدهای احداثی به تعمیری را دارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم

مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: با توجه به اهمیت نوغانداری در شهرستان فردوس و بهبود معیشت روستائیان شهرستان، در دو مرحله ۸۰ جعبه تخم نوغان یارانه‌ای مورد نیاز نوغانداران از اداره نوغانداری شرق کشور تهیه و از طریق مرکز جهاد کشاورزی باغستان و اداره امور تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی فردوس بین بهره برداران توزیع شد.

امیرزاده افزود: نوغان داران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان به مجموعه تولیدات دامی جهاد کشاورزی مراجعه کنند. 

وی گفت: همچنین بعد از مهلت تعیین شده نیز نوغداران می‌توانند بر اساس نیاز خود، پس از معرفی جهاد کشاورزی شهرستان بر اساس نیاز به اداره نوغان شرق کشور مستقر در تربیت حیدریه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی