Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم شب خاطره به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، امشب (چهارشنبه) با حضور جمعی از رزمندگان و هنرمندان دوران دفاع مقدس و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

رهبر انقلاب در این مراسم اظهار کردند:یک جنبه‌ی دفاع مقدس این است که ترسیم‌کننده‌ی وضع معادلات قدرت در دنیای وحشی و ظالم و بی‌خبر از معنویات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری بیان کرد: یک طرفِ این جنگ، سیم‌خاردار هم نمی‌توانست بخرد و بیاورد و طرف دیگر، مدرن‌ترین وسایل جنگی روز را با کمیت بالا در اختیار داشت و حتی اجازه داشت سلاح شیمیایی مصرف کند.

رهبر انقلاب افزود: امروز غربی‌ها برای تهمت #سلاح_شیمیایی چه جاروجنجالی می‌کنند اما آن‌روز صدام اجازه داشت از سلاح شیمیایی نه‌فقط در جبهه که در شهرها استفاده کند و همین فرانسه و آلمان و شوروی آن‌روز کمکش می‌کردند.

مقام معظم رهبری گفت: در دوران #دفاع_مقدس، ما در محاصره‌ی سیاسی و محاصره‌ی اقتصادی بودیم که هیچ، در محاصره‌ی تبلیغاتی هم بودیم و صدای ما به هیچ‌جا نمی‌رسید.

رهبر انقلاب بیان کرد: خب من سؤالم این است که چرا مردم آلمان و فرانسه ندانند دولتشان در آن هشت سال چه کرد؟ الان نمی‌دانند و این، کوتاهیِ ماست. الان دنیا این تصویر رسواکننده‌ی نظام سلطه را در مقابل خود نمی‌بینید.

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093545

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد