Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا حادثه تیراندازی مراسم رژه اهواز با حضور سید محسن موسوی زاده، عضو شورای شهر اهواز، سید معاد موسوی، فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن (ع)، عاشوری، رئیس بنیاد شهید شهرستان باوی، قاسم حمیدی، فرماندهی حوزه بسیج حضرت ابوالفضل العباس (س) ملاثانی و جمعی از بزرگان عشایر و بسیجیان منطقه مراسم یادواره این شهدا در مسجد امام حسین (ع) ندافیه این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم موسوی، فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن (ع) باوی بر اتحاد بین اقوام و عشایر خوزستان تاکید کرد و گفت: عشایر غیور و ولایتمدار خوزستان در همه صحنه های دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی با تقدیم شهدا، خوش درخشیدند و از مدافعان اصلی خط ولایت و رهبری هستند.

وی با محکوم کردن جنایت رخ داده در اهواز اظهار داشت: عاملان این جنایت فکر می کنند با این کار می توانند بین مردم، اقوام و عشایر اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، ولی در تشییع پیکر پاک شهدا این حادثه همه کشورهای استکبار و خبیث فهمیدند که با این جنایت نمی توانند بین مردم ولایت مدار خوزستان جدایی بیندازند.

موسوی در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه کشورهای غربی و آمریکا علیه کشورمان تصریح کرد: این تحریم ها از زمان پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران بوده و باعث شده مردم ایران نسبت به نقشه های پلید این کشورهای جنایت کار و غاصب هوشیارتر شوند.

در ادامه این مراسم از پدر علی حزبیان از سربازان کمک به مجروحان حادثه 31 شهریور 97 اهواز تقدیر بعمل آمد.

همچنین مداح اهل البیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم به مصیبت شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به مدیحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/گ

یادواره شهدا در اهواز برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود