Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا (سه شنبه) در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به مسائل مختلفی از جمله ایران، کره شمالی، تغییرات آب و هوایی و امنیت جهانی اشاره کرد. اما در این میان یک کارشناس زبان بدن، بخشی از رفتارها و حالات بدنی دونالد ترامپ را در این نشست مورد بررسی قرار داد.

در طول دومین سخنرانی دونالد ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در مقابل سران دیگر کشورها، وی نخست به تعریف و تمجید از خود و اقداماتی که در مدت ریاست جمهوری اش برای آمریکا انجام داده است، پرداخت که مورد تمسخر حاضرین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جودی جیمز»، کارشناس زبان بدن سه مورد از حالات بدنی دونالد ترامپ را از زمانی که وارد سالن شد مورد بررسی قرار داد.

در تصویر اول دونالد ترامپ که دیر به محل برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل رسیده است، با چهره ای که به نظر می رسد در حال فریاد زدن است به مطبوعات پاسخ می دهد. این عکس دونالد ترامپ را که دستانش را از هم باز کرده است، بیشتر شبیه به یک خواننده نشان می دهد تا شخصی که قرار است در سازمان ملل مقابل سران دیگر کشورها سخنرانی کند.

در تصویر دوم دونالد ترامپ بر روی صندلی در انتظار نشسته است تا سخنرانی خود را ارائه کند. جودی با بررسی این عکس اعلام کرد: او تنها و منزوی بر روی صندلی خود نشسته است. در این حالت زانوهایش را از هم باز کرده است که بیشتر خود را همانند یک مرد آلفا (قدرت طلب) نشان دهد. وی همچنین دستان خود را به شکلی در آورده که باز هم این حالت دست او برای نشان دادن برتری است. چشمان خیره او هم نشاندهنده این است که پیش از سخنرانی عمیقا در فکر فرو رفته است.

تصویر سوم هم دونالد ترامپ را در حال سخنرانی در مجمع عمومی نشان می دهد. به عقیده جودی، سبک ارائه ترامپ با صدایی بلند و گاهی گمراه کننده همراه بود. نمایان شدن دندانهای ردیف پایین او به صورت آشکار نشانه خشونت طلب بودن اوست.

وی همچنین حالات دست ترامپ را در طول سخنرانی مورد بررسی قرار داد و گفت: ترامپ در طول سخنرانی با دو دستش محکم تریبون سازمان ملل را گرفته بود که این هم نشانه «قدرت طلبی» است. ترامپ در همین حالت که تریبون را محکم گرفته بود، انگشت شست خود را هم به سمت بالا نگه داشته بود که نشانه ی لذت و سرخوشی اوست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا تغییرات آب و هوایی مجمع عمومی سازمان ملل ریاست جمهوری مطبوعات سازمان ملل خشونت رئیس جمهور آمریکا کره شمالی مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، چهل و ششمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» به بزرگداشت غلامحسین بنان اختصاص دارد؛ خواننده‌ای که به سبب نوآوری‌هایش جایگاه او در آواز ایرانی به جایگاه نیما یوشیج -شاعر نوپرداز- در شعر و ادبیات تشبیه شده است.

در این نشست که سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ ساعت ۱۸ با اجرای حمید سهرابی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، پنج سخنرانی فنی و تخصصی توسط پنج پژوهشگر و موسیقی‌دان به همراه اجرای آواز توسط چهار خواننده و نوازندگان همراهشان تدارک و پیش‌بینی شده است.

علی رستمیان مدرس و خواننده باسابقه از شناخت دیرینه‌اش از شیوه و صدای بنان خواهد گفت. «واکاوی بی‌توجهی اهالی آواز به میراث بنان» عنوان سخنرانی بهروز وجدانی پژوهشگر موسیقی خواهد بود و یسنا خوش‌فکر خواننده و مدرس آواز نیز سخنرانی‌ با عنوان «بنان میراث‌دار آواز» خواهد داشت. همچنین عنوان سخنرانی بهروز مبصری «نقش بنان در آواز ایرانی و اجراهای ارکسترال» است و علی شیرازی هم درباره «بنان و ساختار موسیقایی صدا در آواز جدید ایران» سخنرانی می‌کند.

محمدهاشم احمدوند، شهریار شهریاری، حسام صحرایی و امیرعلی هاشمی چهار خواننده‌ای هستند که هر یک به همراه گروه موسیقی همراهشان به اجرای آواز و چند تصنیف خواهند پرداخت.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6097170 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین