Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:33:50 GMT

مراسم استقبال از کوهنورد موفق گناوه‌ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۰۷۳۴

مراسم استقبال از کوهنورد موفق گناوه‌ای برگزار شد

محمد حسن تاجدینی کوهنورد موفق گناوه‌ای چهارشنبه‌شب در حاشیه این آیین استقبال که با حضور مسئولان ورزشی و شهرستان و علاقمندان ورزشی برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در مدت سه ماه و با یک برنامه ریزی فشرده در مدت سه ماه موفق به صعود به ۳۱ قله مرتفع در ۳۱ استان کشور شدم.

وی افزود: شروع این برنامه در ۲۵ خرداد ۹۷ و از قله شاهوار استان سمنان و پایان آن چهارم مهر ماه ۹۷ و قله بیرمی استان بوشهر بود که ۱۰۰ روز زمان کل پروژه بود و میانگین ۳ روز یک صعود است که یک رکورد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این برنامه بلندترین قله از ۳۱ استان کشور انتخاب شد و برنامه صعودها انجام شد.

تاجدینی تصریح کرد: در مدت سه ماه این برنامه، سختی زیادی کشیدم و دور از خانواده و با ماشین شخصی و هزینه خودم و با وجود سختی‌های جاده‌ای و آب و هوا کل مسیرها را طی کردم و افتخار می‌کنم که اولین کوهنوردی هستم که در شهرستان گناوه و حتی استان بوشهر چنین رکوردی را ثبت کردم که در ظرف سه ماه  بتواند ۳۱ قلعه مرتفع کشور را فتح کند.

این کوهنورد گفت: در کارنامه صعود سه بار صعود به قله دماوند، صعود به قله کلیمانجارو کشور تانزانیا بام آفریقا را دارم و در حال حاضر نیز تمرین خط راس‌های تمام قله‌های ایران را در برنامه دارم.

وی بیان کرد: از مسئولان درخواست دارم تا در برنامه‌ها من را حمایت کنند تا بتوانم به قله‌های بلند جهان مانند قله‌های هیمالیا صعود کنم و اگر مسئولان از برنامه‌هایم حمایت کنند در آبان ماه برای صعود به قله مراپیک هیمالیا می‌روم و یکی از هیمالیانوردان استان خواهم بود.

وی با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه به عنوان مشوق اصلی وی برای اجرای این برنامه گفت: علاقه به کوه نوردی و طبیعت و محیط زیست، آشنایی با مناطق مختلف کشور و بازدید از نقاط مختلف، آشنایی با زندگی هموطنان، بازدید از حیات مختلف گیاهی و حیوانی در این مناطق از اهداف من در این صعودها بود.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: در شهرستان گناوه پتانسیل های در زمینه های مختلف و رشته های ورزشی زیادی وجود دارد که اگر شکوفا بشوند می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: یکی از این استعدادها محمد حسن تاجدینی است که توانست در طول سه ماه به ۳۱ قله کشور صعود کند و موفق به دریافت سیمرغ بلورین از هیات کوهنوردی کشور شده است.

کد خبر 4413781

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه کوهنوردی ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف دفاع مقدس جنگ تحمیلی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد