Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد و برای حضور راحت تر تماشاچیان این دیدار بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲ مهر ماه ۱۳۹۷ آغاز شده است.

گفتنی است در طول این مدت تمام بلیت های جایگاه های هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسیده و در مقابل اما هنوز بیشتر از ۳۰ درصد بلیت جایگاه هواداران باشگاه استقلال تهران باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی استقلال باشگاه استقلال فوتبال پرسپولیس ورزشگاه آزادی پارس بلیت پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست

آفتاب‌‌نیوز :

لیگ برتر در حالی به روز‌های حساس و پایانی خود نزدیک می‌شود که به مانند چند فصل اخیر، رقابت سرخابی‌های پایتخت دوباره در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی داغ شده و این امر می‌تواند طی هفت هفته باقی‌مانده، تنور این مسابقات را همچنان داغ نگه دارد. البته رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در صدر جدول در حالی نزدیک و پی‌درپی دنبال می‌شود که در بحث قضاوت‌ها به‌خاطر وجود نداشتن تکنولوژی VAR، همچنان پر حرف و حدیث و پراشتباه دنبال شده و حالا این نگرانی به وجود آمده است که این اشتباهات در سرنوشت تیم‌ها و کسب قهرمانی یا حتی سقوط باشگاه‌ها به دسته پایین‌تر، نقش تاثیرگذار باشند. 

بر همین اساس با وجود گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای که از وجود VAR در بازی‌های مهم فصل جاری تا پایان این رقابت‌ها حکایت دارد، اما با مخالفت فیفا و عدم اقدام جدید از سوی فدراسیون، برگزاری هر دیدار دیگری تا پایان فصل با کمک‌داور ویدئویی کنسل شده و بسیار بعید است دیدار‌های استقلال با تراکتور و پرسپولیس با سپاهان یا حتی رقابت‌های حساس هفته پایانی و دیدار‌های پراهمیت جام حذفی مانند فینال این رقابت‌ها با وجود VAR برگزار شود.

 این در حالی است که برخی رسانه‌ها روز گذشته از این موضوع خبر دادند که این احتمال دوباره قوت گرفته و کمیته داوران به‌تازگی درخواست جدیدی را مبنی‌بر این امر در اتوماسیون اداری فدراسیون از مقامات بالاتر مطرح کرده است. حال اینکه این امر درنهایت محقق می‌شود یا خیر باید منتظر ماند تا سرنوشت آن را فیفا مشخص کند و همان‌طور که نوشتیم مجوز‌های فیفا فقط برای برگزاری دربی‌های رفت و برگشت خلاصه شده و فعلا فدراسیون فوتبال بدون مجوز جدید حق استفاده از VAR برای سایر دیدار‌های دیگر را ندارد

 در این زمینه اسماعیل صفیری، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با فرهیختگان گفت: «بله درست است؛ دیگر تا پایان فصل و برای رقابت دیگری VAR نداریم. البته از جزئیات این موضوع و دلایل آن خبر ندارم و مسئولان مرتبط در کمیته داوران باید در این زمینه اظهارنظر کنند هرچند تصمیم‌گیری در این زمینه بعد از اقدامی که معمولا صورت می‌گیرد با فیفاست.»

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری آغاز شد
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • حواشی اراک؛ احضار ۲ استقلالی به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری
  • پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری آغاز شد