Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@11:40:03 GMT

ستاره فرانسوی سینما در سریال «پرفروغ ها»+عکس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۱۱۲۶

ستاره فرانسوی سینما در سریال «پرفروغ ها»+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

کمپانی ورکینگ تایتل تلویژن این سریال کوتاه را تولید خواهد کرد و به جز اوا گرین، بازیگران دیگری مانند ایو هیوسن بازیگر سریال «نیک» و مارتن سوکاس با او همبازی خواهند بود.

اوا گرین ستاره فرانسوی سینما در سریال «پرفروغ ها» محصول بی بی سی ۲ که اقتباسی از رمان مشهور و موفقی به همین نام نوشته النور کاتن است، مقابل دوربین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال قرار است در شش قسمت ساخته و پخش شود.

رمان «پرفروغ ها» (The Luminaries) در سال ۲۰۱۳ جایزه معتبر «من بوکر» را برای النور کاتن به ارمغان آورد. داستان در قرن نوزدهم در نیوزلند و در میانه غوغا برای کشف طلا می گذرد و از آن به عنوان یک داستان حماسی درباره عشق، جنایت و انتقام یاد می.شود.

فیلمنامه اقتباسی را خود کاتن نوشته و اوا گرین گفته که عاشق رمان او بوده و از این که خودش فیلمنامه را نوشته، هیجان زده است.

کارگردانی سریال «پرفروغ ها» را کلر مک کارتی بر عهده می گیرد و اندرو وودهد تهیه کننده اجرایی آن است.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رمان رمان عشق سریال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی اخیرا مهمان کافه خبر بود و در خصوص دوران حضورش در فوتبال و اتفاقات سال‌های اخیر فدراسیون صحبت کرد.

او در بخشی از صحبت هایش در مورد علی کفاشیان گفت:«من ۶ ماه با او کار کردم و آدم سالم و پاکی بود ولی چند عیب بزرگ داشت. همه چیز را به شوخی می‌گرفت و ما مهم‌ترین مسائل را مطرح می‌کردیم و می‌خندید. من یک معاونی داشتم، آقای دکتر محدثی که کتاب نوشته و رئیس مجتمع قضایی صدر بود. تنها کسی است که درباره شرط فعل کتاب نوشته و یک روز واقعا عصبانی شد گفت ما را مسخره کرده، ما درباره مسائل حقوقی اساسی فوتبال حرف می‌زنیم و او می‌خندد. ایراد بعدی اینکه خیلی از بالادستی‌ها حرف‌شنوی داشت. یک روز برنامه آقای شفیع من در استدیو بودم و ایشان پشت خط بود، گفتم من ۵ کمیته را اسم می‌برم و می‌دانم کی گفته این افراد را انتخاب کنی که از بحث فرار کرد. بعد از ۶ ماه سر یک پرونده استعفا دادم. یک ماه هم به من زنگ می‌زد که برگرد.»

متن کامل گفت و گو را می توانید اینجا بخوانید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889000

دیگر خبرها

  • راز یک جنایت بزرگ در دریاچه متروک
  • رمان «تارِ تاریکی» منتشر شد
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • رمضان در سفرنامه‌های جهانگردان اروپایی
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • رمز و راز تابوت‌های مصریان باستان
  • قصه های به زبان ساده برای بچه ها در ماه رمضان
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم