Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@10:07:47 GMT

واکنش کمال تبریزی به درگذشت یدالله صمدی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۱۲۲۲

واکنش کمال تبریزی به درگذشت یدالله صمدی

به گزارش پارس نیوز، 

این کارگردان در یادداشتی، نوشت: "یدالله صمدی یکی از ویژه کارگردانان و همکاران دلسوز و دلنشین ما بود. دوران ریاستش بر کانون کارگردانان فراموش‌ناشدنی است. چرا که رییسی دوست‌داشتنی، مهربان، عادل و موردپذیرش همگان بود. هنگام بروز اختلافات درونی، حکمیت منصفانه‌اش را بی‌چون و چرا قبول می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی ریاست چندین دوره کانون در آغاز راه پرنشیب و فراز صنفی را به عهده داشت و رفتار و برخوردش، مدیریت به‌معنای واقعی را عینیت می‌بخشید و هنگام برگزیدن، به اتفاق اکثریت به او رای می‌دادیم و احساسی نسبت به وی داشتیم که این روزها نسبت به همدیگر کمتر در ما ایجاد می‌شود.

یدالله صمدی در عین حال فیلمسازی بود که بخش مهمی از قدم‌های اولیه دگردیسی سینمای پس از انقلاب اسلامی را برداشت و مسیر تحول سینما را باز کرد. فیلم‌هایش، مضامینی تازه و به یادماندنی داشتند که در تاریخ استحاله سینمای ایران فراموش ناشدنی است.

روحش شاد و یادش در سینما برقرار. "

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سینمای ایران انقلاب اسلامی سینمای ایران کمال تبریزی پارس صمدی پارس نیوز یدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 6089789 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نسل زد آمریکا علیه پدران اوانجلیست
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌