Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درگیری فیزیکی شدید بین دانش آموزان دبیرستانی در انگلیس موجب دخالت پلیس برای پایان دادن به این درگیری شد. پس از اعلام وقوع این درگیری شدید چندین تیم پلیس به همراه سگ های مخصوص با دهها ماشین پلیس، ون و آمبولانس به دبیرستان "فیر وال" واقع در یورک شر جنوبی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای شاهدان عینی حدود 150 دانش آموز در این درگیری شرکت داشتند. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تلاش ماموران پلیس با کمک سگ ها را برای خاتمه دادن به درگیری نشان می دهد. این درگیری که در ساعت 1 بعدظهر آغاز شده بود جراحت 2 نفر از دانش آموزان را در پی داشت. بنا به گزارش پلیس دو دانش آموز در اثر این درگیری دچار جراحت شدند که در صحنه توسط اورژانس پزشکی مورد معاینه و درمان قرار گرفتند.

یکی از شاهدان عینی در این باره گفت : " پس از وقوع درگیری دو خودروی ون پلیس ضد شورش به همراه سگ های پلیس در صحنه حاضر شدند. دانش آموزان و والدین آنها تلاش می کردند از موانع فلزی بالا بروند. حدود 100 تا 150 نفر در این دعوا حضور داشتند.

سخنگوی پلیس " یورک شر جنوبی در این باره گفت : " ما گزارشی در خصوص وقوع یک مجادله فیزیکی را در یکی از دبیرستان های منطقه دریافت کردیم. بلافاصله نیروهای پلیس در محل حادثه حضور پیدا کردند. هیچ فردی در این درگیری دجار جراحت جدی نشد. همچنین هیچ فردی توسط پلیس بازدداشت نشد. ماموران ما هنوز در محل درگیری حضور دارند."

گفتن است؛ در حالی وقوع این درگیری دسته جمعی در یکی از دبیرستان های انگلیس خبرساز می شود که چندی پیش نیز یک درگیری مشابه میان تعدادی از دانش آموزان انگلیسی در یکی از خیابان های این کشور خبرساز شده بود. در آن درگیری دسته جمعی نیز حدود 70 دانش آموز حضور داشتند که با مشت و لگد در پیاده روی یکی از خیابان های منطقه "اوکسبریج" در غرب لندن به جان یکدیگر افتاده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

درگیری فیزیکی دانش آموزان ، پلیس ضد شورش را به دبیرستان کشاند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها درگیری شدید دانش آموزان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم

یک دستکش مخصوص برای تعمیرکاران و افرادی که در محیط‌های تاریک کار می‌کنند، ساخته شده است. این دستکش دارای یک چراغ است و آن را حتی زیر آب نیز می‌توان استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم