Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حل نشدن معمای قتل دانشجوی دانشگاه تگزاس، مسئولان پاداشی ۵۰۰۰ دلاری را برای هر اطلاعاتی که در مورد قاتلان دریافت کنند تعیین کردند.

ویدیوی فرار وسیله نقلیه مظنونین از صحنه جرم منتشر شده است. جویس مدینای ۲۷ ساله در ۵ مارس ۲۰۱۷ به طرز مرگباری به ضرب گلوله در خانه اش به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان وقوع حادثه مدینا به همراه خانواده اش در خانه بودند که فردی ناشناس از پشت در خانه گلوله‌هایی را به داخل شلیک می‌کند. گلوله‌ها به گردن و سینه وی اصابت کردند و او در حین عمل جراحی در مرکز پزشکی سن آنتونیو جان باخت.

بازرسان این پرونده سه مرد را عامل اصلی این قتل می‌دانند که دو تن از آن‌ها ۲۰ ساله یا جوانتر هستند. گفته می‌شود نفر سوم در جلوی درب ورودی خانه در یک وانت بار قرمز رنگ منتظر دو نفر دیگر بوده است. افرادی که به حل معمای قتل این دختر دانشجو کمک کنند، پاداشی برابر با ۵۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. قرار بود مدینا همان سال از کالج تگزاس فارغ التحصیل شود.

منبع: نوداد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل در دام پلیس یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی یزد، قاتل مرد ۵۷ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از پایگاه رسانی پلیس یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» اظهار کرد: طی دریافت خبری مبنی بر مرگ مشکوک فردی در یکی از محلات قدیمی شهر یزد بلافاصله مأموران پلیس و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

وی افزود: با بررسی‌های لازم و اعلام پزشکی قانونی مبنی بر خفگی و قتل مرد ۵۷ ساله یزدی در منزلش، کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس با کار فنی و اطلاعاتی گسترده، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله یزدی در بازجویی‌های انجام شده پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی بیان کرد و تحویل دادسرا شد.

کد خبر 751569

دیگر خبرها

  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی