Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رزمایش شیفت ایثار در راستای افزایش بهره وری تولید و با رویکرد جهاد در راه خدا در شرکت ها، کارخانه های صنعتی و واحدهای تولیدی روز پنجشنبه با مشارکت بسیج کارگری در کارخانه سیمان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رزمایش در راستای اجرای بخشی از رزمایش اقتدار عاشورایان محمدرسول الله (ص) 2 با عنوان شیفت ایثار و با حضور کارگران بسیجی این واحد صنعتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیفت ایثار به معنای ادامه کار و تولید بدون دریافت دستمزد و با نیت افزایش تولید و کاهش هزینه های تولید است و کارگران بسیجی با مشارکت کارفرمایان در این حرکت نمادین چند ساعت اضافه کاری در روز را برای حمایت از تولید و اشتغال به صورت رایگان اختصاص می دهند و این برنامه تا پایان رزمایش ادامه دارد.
کارگران بسیجی شرکت کننده در این رزمایش با خدمت صادقانه، مخلصانه و تلاش برای توسعه و تعالی تولید و اقتصاد، همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای استقلال کشور جهاد می کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید افشاریان بیجار خدمت در شیفت ایثار را تلاش جهادی کارگران و شلیک گلوله بر صفوف دشمن دانست.
سرگرد حمید شاهمرادی افزود: یکی از راهکارهای اصلی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، ایجاد اشتغال، رونق تولید، حمایت از تولید ملی و رونق چرخ تولید در شرایط کنونی کشور است.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش تحریم های ظالمانه علیه ملت و مردم ایران اسلامی با خدمت در شیفت ایثار، پیشرفت های چشمگیری در حوزه تولید و اشتغال کشور ایجاد می شود ضمن اینکه تفکر ایثار و تلاش بی مزد در امر تولید می تواند سایه تحریم را کمرنگ کند.
سرگرد شاهمرادی تاکید کرد: افزایش میزان تولید و کاهش هزینه های آن می تواند توطئه های دشمنان را نقش بر آب کند تا با اتکا نکردن به کشورهای خارجی و بهره گیری از توان و ظرفیت های داخل، راهکاری مناسب برای دستیابی به پیشرفت در رونق اقتصادی و بهره وری تولید بیابیم.
رئیس شرکت سیمان کردستان نیز در خصوص این رزمایش گفت: تلاش و دغدغه مدیران و کارکنان این واحد صنعتی برای ادامه تولید، رونق اقتصادی و افزایش اشتغال جوانان در شهرستان بیجار است.
اخلاقی فرد هدف دشمن از تهدید و تحریم کشورمان را نا امید کردن مردم از نظام و ایجاد نارضایتی عمومی دانست و یادآور شد: تحریم های اقتصادی یکی از راه های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است.
وی تاکید کرد: وظیفه سنگین همه فعالان عرصه تولید و اشتغال، همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پاسداری و جهاد در راه خدا و کمک به خروج کشور از این شرایط دشوار استاست.
شهرستان بیجار حدود چهار هزار واحد صنفی و تولیدی دارد.
بیجار با جمعیتی حدود 89 هزار نفر و قدمت تاریخی حدود هشت هزار سال در شرق استان کردستان واقع است.
7350/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رزمايش شيفت ايثار كارخانه سيمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این دولت سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و امضای هشت سند همکاری بیان کرد: سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود. امروز روز آخر سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که در آنجا طرف‌ها اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاح‌ بعضی از طرح‌های اجرا شده از سوی پیمانکاران ایرانی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفت‌وگوست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. پارسال نیز سهم ارزش ارزی صادرات و تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این سفر حجم تجارت بین ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰‌ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در سفر سریلانکا نیز افزون بر امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، ابرپروژه چندمنظوره دو سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، بهره‌برداری می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است