Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری عصر چهارشنبه در نشست با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز که در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، افزود: برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی باید استقامت کرد.


وی ادامه داد: انسان مومن بر سر پیمان خود پایداری می کند چون به یک درجه بالاتر که همان استقامت است دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاج علی اکبری گفت: برخی با بیان سخنان ناامید کننده قصد دارند مردم را از حیات طیبه و ولایت دور کنند.


وی بیان داشت: عده ای در مقابل چنین مسائلی می شکنند و تسلیم می شوند وعده ای دیگر نگاه واقع بینانه نسبت به مسائل دارند و به راحتی شکسته نمی شوند و میدان را ترک نمی کنند.


حاج علی اکبری با بیان اینکه انسان‌های توحید محور در برابر دشمن محکم و مقاوم هستند، اظهارداشت: به برکت انقلاب و ولایت اکنون در دنیا شبکه بین المللی مسلمانان شکل گرفته است که نمونه بارز آن را می توان در اربعین حسینی مشاهده کرد.


وی اضافه کرد: امروز توحید محوری در سخنان مقام معظم رهبری به وضوح قابل مشاهده است به گونه‌ای سخنان گهربار معظم له همانند باران بهاری آرامش، امید، شور و هیجان را در جامعه به وجود می‌آورد.


نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت : مسؤولیت پذیری و بصیرت بسیجی مهمترین وظایف یک جوان مومن و انقلابی است و یکی از بهترین فرصتها و ظرفیت ها در این عرصه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.


حاج علی اکبری انجمن های اسلامی دانش آموزان کشوررا میراث ماندگار شهدای دانش آموز دانست و دانش آموزان را به خودسازی فکری و معنوی، تلاش جهادی در مسیر تحصیل علم و دانش، کوشش در فهم معارف انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه به والدین و خانواده، مساعدت به معلمان و مربیان در مدرسه توصیه کرد.


اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان البرز 7 هزار و 500 عضو دارد.در این آیین دانش آموزان با داشتن سربندهای لبیک یا خامنه ای ، سرود همگانی عاشورایی همخوانی کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال ۲۷ هزار دانش‌آموز استان در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند و اوراق امتحانی در استان تصحیح نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری ۲۶۰۱ آموزشگاه در استان با ۱۹۷ هزار دانش‌آموز در ۹ هزار کلاس فعال است.

وی افزود: ۱۷۵ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و ۱۷ هزار در مدارس غیردولتی درس می‌خوانند؛ ۱۳ هزار و ۷۶۹ معلم در مدارس دولتی مشغول به کار هستند که ۷۳۳۳ نفر خانم و مابقی آقایان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های آموزش و پرورش طی دو سال گذشته با رشد خوبی مواجه شده، گفت: ۷۰ پروژه طی این مدت به بهره‌برداری رسیده و ۸۵ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس در حال ساخت است.

وی افزود: ساخت ۱۳ مدرسه با ۱۲۰ کلاس درس در مناطق طرح جهش ملی مسکن ساخته خواهد شد؛ اکنون ۳۷۳ کودکستان در سراسر استان مجوزهای فعالیت را از آموزش و پرورش اخذ کرده و ۳۲۶ مورد فعال شدند.

اکبری زیرساخت‌های ورزشی را نیز تشریح کرد و گفت: ساخت چمن‌های مصنوعی در خراسان شمالی نسبت به استان‌های هم طراز ۵۰ درصد بیشتر است.

اکبری گفت: ۱۸ زمین ورزشی رو باز برای دختران در حال ساخت است؛ ساخت ۲۰ اتاق درس تربیت بدنی نیز انجام شده و ۱۷ میلیارد تومان برای تجهیزات ورزشی مدارس جذب شده است.

وی با اشاره به پراکندگی بالای روستاهای استان افزود: ۴۸ درصد مدارس استان در روستاها هستند و ۱۸ مدرسه تک دانش‌آموزی و ۱۳۴ مدرسه کمتر از پنج دانش‌آموزی در خراسان شمالی فعال است که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی چه مقدار به عدالت آموزشی اهمیت می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در پایه‌های دهم تا دوازدهم آزمون‌ها به صورت نهایی برگزار می‌شود؛ مجموعاً حدود ۲۷ هزار دانش‌آموز در این آزمون‌ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تصحیح اوراق امتحانی نهایی در خراسان شمالی انجام نمی‌شود تا از هر گونه تخلف احتمالی جلوگیری شود؛ تصحیح نیز به صورت سوال به سوال خواهد بود و هر معلم یک سوال را بررسی می‌کند.

وی افزود: امسال ۵۰۹ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای علمی حائز رتبه برتر شدند که آماری خیره‌کننده است؛ همچنین سه مدال برنز جهانی کسب شد.

اکبری خاطرنشان کرد: ۱۳۱۱ نفر کودک شش تا ۱۱ سال بازمانده از تحصیل در استان وجود داشتند که ۱۰۱۱ نفر شناسایی و تعیین تکلیف و جذب آموزش و پرورش شدند.

وی در انتها گفت: طی دو سال گذشته حدود دو هزار ردیف استخدامی ماده ۲۸ اخذ شده است؛ از این تعداد ۱۰۸۹ نفر مربوط به امسال است که این رقم در دهه اخیر بی سابقه است.

کد خبر 748897

دیگر خبرها

  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی