Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ فلاح با اشاره به دوم تا هشتم مهرماه مصادف با هفته ناشنوایان شعار این هفته را، زبان من بشناس، تا در کنار هم بهتر زندگی کنیم، گفت: درحال حاضربیش از ۲۰۰ناشنوا وکم شنوا تحت پوشش بهزیستی میبد قرار دارند و از خدماتی شامل گفتار درمانی، تربیت شنوایی، سمعک، کمک هزینه کاشت حلزون به مددجویان، تامین هزینه‌های گفتار درمانی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح  افزود: به طور متوسط، سالیانه برای دو مددجو کاشت حلزون انجام شده که اداره بهزیستی هزینه کاشت آن را پرداخته است.

وی در ادامه به خانواده‌ها توصیه کرد: جهت پیشگیری از کم شنوایی و ناشنوایی مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج و مشاوره قبل از بارداری صورت گیرد.

فلاح با اشاره به تحصیل ناشنوایان افزود: ناشنوایان مانند دیگرمعلولان، از خدمات کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی برخوردارهستند.

رئیس اداره بهزیستی میبدگفت: بیش از۱۵۰۰ نوزاد در شهرستان در سال ۹۶ تحت پوشش طرح غربالگری شنوایی باهمکاری بهزیستی میبد وبیمارستان امام جعفرصادق ((ع) قرار گرفته اند.

وی گفت: با شناسایی به موقع نوزاد ناشنوا و کم شنوا و مداخلات زود هنگام می توان ازبروز دیگر اختلالات در کودکان پیشگیری کرد.

انتهای پیام/ی

پیشگیری از کم شنوایی و ناشنوایی با مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

این سامانه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت مردم میبد از عملیات مقتدرانه سپاه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری