Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: این 2 جوان شیشه ای که کلکسیونی از جرائم در سابقه هایشان دیده می شود با سرقت هایشان آبادان را به هم ریخته بودند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing موتور سیکلت و زورگیری در سطح شهرستان آبادان بخصوص در منطقه ذوالفقاری ، تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به سراغ طعمه های دزدان رفته و پس از جمع آوری اطلاعات ابتدایی تجسس های فنی و میدانی را کلید زدند و خیلی زود 2 سارق سابقه دار و شرور که یکی از آنها 2 سال است تحت تعقیب ماموران است را شناسایی کردند.

همین کافی بود تا ردیابی های اطلاعاتی پلیس آغاز شود و ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در عملیاتی غافلگیرانه 2 متهم را دستگیر کردند.

«سالم» یکی از سارقان سابقه دار است که 10 بار به خاطر جرائم سرقت مسلحانه، زورگیری، سرقت خانه و موتور سیکلت به زندان Prison رفته و از 2 سال قبل تحت تعقیب ماموران پلیس آبادان قرار داشته است.

این سارق حرفه ای در تحقیقات پلیسی گفت: شب ها بعد از مصرف مواد مخدر Drugs شیشه با دوستم سوار بر موتور در خیابان ها تاریک پرسه می زدیم و به سراغ زنان و مردان تنها رفته و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل و وسایل با ارزش همراهشان می کردیم.

مجید نیز که 15 بار بخاطر زورگیری، سرقت و آزار و اذیت به زندان رفته است نیز در ادامه گفت: در این مدت بیش از 60 سرقت انجام دادیم و حتی بعضی روزها نیز پس از مصرف شیشه برای سرقت در خیابان های شلوغ دست به کار می شدیم.

بنا به این گزارش، بازپرس شعبه 2 دادسرای عمومی و انقلاب آبادان با تقاضای انتشار تصاویر 2 متهم خواست تا کسانیکه در دام تبهکاری های این 2 جوان گرفتار شده اند به پلیس آگاهی آبادان مراجعه کنند.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصویر سربازان رژیم صهیونیستی در بیلبورد مناسبتی دفاع مقدس در شیراز! + تصاویر

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

مرگ دردناک پسربچه در وسط خیابان + فیلم

فیلم دیده نشده از حادثه تروریستی اهواز / 4 داعشی 12 دقیقه شلیک کردند و حتی تیر خلاص هم زدند!

مردی همسر را به خاطر تولید مثل زیاد در ششمین حاملگی اش کشت +عکس

کشف 12 قبر عجیب در دل جنگ / روانشناس با بیماران چه می کرد! +تصویر

این 4 دختر تهرانی داستان عجیبی دارند!

فیلم لحظه تیراندازی و تعقیب و گریز شبانه 2 تبهکار در آبادان

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents سرقت Stealing پلیس Police زندان Prison مواد مخدر Drugs سرقت جوان شاهین شیشه ای آبادان عکس اهواز فیلم حادثه تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز تهران اخبار تهران حوادث تهران دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند

 سرهنگ علی اسدیان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان مرند موضوع سرقت‌ها به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی ۲سارق حرفه‌ای را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

 وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره وغیره اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی مرنداز شهروندان خواست هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته ودر صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • سارق ویلا‌های رامسر در دام پلیس
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند