Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر افزود: افراد و گروه های سیاسی به جای تضعیف و تخریب افراد که فعالیت ناخواسته در زمین دشمن است، می توانند با اندیشه و فکر برای حل مشکلات کشور در کنار مسئولان قرار گیرند.
وی اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی بدون هیچگونه ملاحظه ای مواضع خود را علیه نظام جمهوری اسلامی بیان می کند باید مسئولان و مدیران با اتحاد و همفکری دراین شرایط برای رتق و فتق امور جامعه و مردم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار بوشهر اضافه کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی، تخریب دولت و ایجاد ناامیدی همه توان خود را برای ایجاد اغتشاش در کشور به کار گرفته و حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز نمونه ای از این جنایت هاست.
گراوند با تاکید بر انجام کار جهادی مدیران در این شرایط سخت بیان کرد: برای رویارویی با این مشکلات نیازمند برنامه، تدبیر و انجام کارجهادی هستیم.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ایران تجربه جنگ، شورش های خیابانی و تحریم ها را دارد گفت: ندانم کاری های دولت گذشته و رعایت نکردن چارچوب حقوقی و سیاسی کشورها را اطراف آمریکا قرار داد و همین امر باعث تحمیل برخی تحریم های مالی و بانکی را برای جمهوری اسلامی به دنبال داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شهرداران استان بوشهر بیان کرد: سلامت مالی و اخلاقی خط قرمز مدیریت ارشد استان است و نباید هیچ تخلفی در این بخش صورت گیرد.
گراوند بر تکریم ارباب رجوع و کمک به مشکلات مردم در چارچوب قانون را وظیفه همه مسئولان دانست.
وی بر پیگیری طرح های ویژه دهه مبارک فجر، ساماندهی ورودی شهرها، به سرانجام رساندن جاده سلامت، پلاژ، رفع مشکلات پل ها، برطرف کردن مشکلات وسایط نقلیه شهرداری ها و به کار نگرفتن خارج از ضابطه نیرو در شهرداری ها در قالب نیروهای قراردادی و شرکتی تاکید کرد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: هرچند مشکلاتی دربخش های ی وجود دارد ولی شهرداران مسائل و شرایط خاص کشور را درک و با تدبیر نسبت به حل مشکلات پیش رو اقدام کنند.
مهرداد ستوده افزود: از 38 شهرداری موجود در استان تعداد کمی از آنها در هفته دولت گذشته پروژه داشتند و این نوع عملکرد قابل قبول نیست.
وی لازمه مدیریت شهری را ابتکار، خلاقیت و نوآوری دانست که برخی از شهرداران از این اصل ها غافل شده اند.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با تشکیل شورای آموزش باید دوره های مختلف آموزشی را برای مسئولان بخش های مختلف شهرداری ها برگزار کرد.
وی همچنین بر جدی گرفتن سازمان همیاری شهرداری ها تاکید کرد و گفت: پروژه های شهرداری باید به این سازمان واگذار شود و هرچه این سازمان قوی تر شود کمکی به شهرداری ها خواهد بود.
ستوده با تاکید بر ضرورت درآمد زایی شهرداری ها و تشکیل ستاد بحران اضافه کرد: با توجه به بازدید استاندار بوشهر از پروژه های عمرانی در نیمه دوم سال شهرداران باید نسبت به فعال سازی پروژه های خود اقدام کنند.
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: در پنج ماه اول سال جاری یکهزار و 898 میلیارد و 470 میلیون ریال از محل اعتبار توزیعی عوارض داخل حریم و عوارض آلایندگی به شهرداری های این استان پرداخت شده است.
حمید بردستانی افزود: از این میزان اعتبار 713میلیارد و 90 میلیون ریال عوارض آلایندگی و یکهزار و 185 میلیارد و 370 میلیون ریال مربوط به ارزش افزوده است که در اختیار شهرداری های استان بوشهر قرار گرفته است.
وی بیان کرد: بودجه پیش بینی شده شهرداری ها در سال جاری 6هزار و 326میلیارد و 920 میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته 10.5 درصد رشد نشان می دهد.
بردستانی گفت: امسال 108 میلیارد و 360 میلیون ریال برای سهمیه قیرشهرداری ها برای شهرهای زیر 50 هزار نفر در نظر گرفته شده است که 34 شهرداری استان بوشهر مشمول این طرح می شوند.
وی تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها، به کار نگرفتن هیچ نیرویی در قالب نیروهای قراردادی و شرکتی در شهرداریها، برگزاری و تشکیل منظم کمیسیون های ماده 100 و 77 را مورد تاکید قرار داد.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 خلاقیت زمین فضای مجازی نظام جمهوری اسلامی آمریکا اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز

  اتوبوس‌های گروه بهمن(شرکت اتوبوس سازی اسنا) با همکاری شهرداری تبریز در ایام نوروز 1403جهت رفاه حال مسافران در طرح تبریز گردی مشارکت و به کار گرفته شد. مشارکت اتوبوس‌های گروه بهمن در طرح تبریزگردی نوروز امسال در حالی است که آذرماه سال گذشته این شرکت خودروسازی با شهرداری تبریز قرارداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی برقی ، ۲۰۰دستگاه اتوبوس برقی تک‌ کابین و ۲۰۰ دستگاه سواری تاکسی‌ برقی را امضا کرد. پیش از این نیز گروه بهمن قرارداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین با شهرداری تبریز منعقد کرد که تمامی اتوبوس‌ها تحویل شد. در این قراردادها شرکت خودرو سازی اسنا (عضو گروه بهمن) مسئولیت ساخت و تامین اتوبوس‌های دیزلی و برقی را بر عهده دار است. در ماه‌های اخیر نیز شرکت اسنا یکصد دستگاه اتوبوس در اختیار شهرداری تبریز داده و اکنون این اتوبوس‌ها خدمت‌رسان شهروندان هستند. اتوبوس‌های تک کابین تولیدی شرکت اسنا با امکاناتی نظیر دوربین داخل کابین، تهویه مطبوع، پورت شارژ موبایل اختصاصی هرصندلی و امکانات رفاهی راننده جزو مدرن‌ترین اتوبوس‌های شهری است؛ این اتوبوس با امکاناتی نظیر بخاری درجا مناسب مناطق سردسیر نظیر شهر تبریز به شمار می‌رود. همچنین در سال گذشته در سه نوبت اتوبوس‌های اسنا در اختیار شهردای تهران قرار گرفت. طبق قرارداد شرکت اسنا ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی تک کابین تحویل شهرداری تهران خواهد داد و این شرکت در آبان ماه سال 1402 نیز قراردادی با شهرداری اصفهان برای تأمین پنجاه دستگاه اتوبوس دو کابین برای خطوط BRT  منعقد کرد.

دیگر خبرها

  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد