Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن نامدار زنگنه صبح امروز در حاشیه ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی اهواز در گلزار شهدای اهواز در جمع خبرنگاران با محکومیت این جنایت اظهار کرد: با ترور، نمی توان هیچ کدام از مشکلات دنیا را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه تروریسم باعث توسعه خشونت می شود، افزود: تجربه نشان داده که تمام عملیات های تروریستی وابسته به عملیات های هدایت شده در خارج از کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت تصریح کرد: این حادثه تروریستی اهواز را در بسته ای از عملیات دشمنان می بینیم که هر روز به اشکال مختلف از جمله سیاسی و اقتصادی بر علیه کشور تدارک می بیند.

زنگنه در پایان عنوان کرد: این حادثه نیز همانند سایر اقدامات دشمنان محکوم است؛ بنابراین راه خود را با قدرت برای سعادت مردم ادامه خواهیم داد.

بنا به این گزارش، اصحاب رسانه خوزستان نیز امروز به مقام شهدای تروریستی اهواز ادای احترام کردند.

کد خبر 4413954

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه حمله تروریستی اهواز وزارت نفت ایران ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نورانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096343

دیگر خبرها

  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان