Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:07:15 GMT

ششمین نمایشگاه الکامپ در زنجان آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۲۸۶۹

ششمین نمایشگاه الکامپ در زنجان آغاز به کار کرد

ششمین نمایشگاه الکامپ با شعار«پیش به سوی ایران دیجیتال با تولید ایرانی» شامگاه دیروز با حضور رئیس سازمان نظام صنفی یارانه ای کشور و جمعی از مسئولان استان در محل نمایشگاه کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، کلیم الله شعبانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان اظهار کرد: در آینده ای نه چندان دور نخستین مرکز رشد فضای مجازی کشور در استان زنجان راه انداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی با بیان اینکه این مرکز به زیرساخت های IT مجهز است، گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی در حوزه فناوری اطلاعات باید تلاش کرد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه رشد قابل توجهی در این حوزه در استان زنجان شده است، گفت: در عصری که دنیا از تجارت سنتی به تجارت الکترونیکی روی آورده است، نیازمند رشد در این حوزه هستیم.

شعبانی به فراهم بودن زیرساخت های فناوری اطلاعات در استان زنجان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید اسناد بالادستی برنامه های حمایت از فناوری اطلاعات وجود دارد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: نخستین مرکز رشد فضای مجازی در کشور در زنجان راه اندازی می شود که مرکزیت آن با زنجان است که برای همین منظور زمینی هم اختصاص یافته است.

در ادامه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان بر ضرورت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی تاکید کرد و گفت: ایران در سال 2018 میلادی از رتبه 106 به رتبه 86 در این عرصه ارتقا پیدا کرده است.

فرخی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه ارتقای ایران در شاخص های ارتباط مخابراتی و دسترسی آنلاین، کارآفرینی، امکانات ارتباطی و سرمایه انسانی است، خاطرنشان کرد: در شاخص توسعه و سرمایه انسانی در جایگاه خوبی قرار داریم ولی باید در شاخص ارتباط مخابراتی و دسترسی آنلاین خود را به رتبه 50 برسانیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 ارتباطات و فناوری اطلاعات سرمایه فضای مجازی فناوری اطلاعات یارانه اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران