Web Analytics Made Easy - Statcounter

      به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگردبه همراه بخشدار مرکزی،امام جمعه ، جمعی از پرسنل ادارات با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سپاه در عرصه های مختلف و هفته دفاع مقدس را به سرهنگ محمود سلیمانی آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس  و همکارانش  تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار شهرستان بشاگرددر این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)وتبریک فرا رسیدن  هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس هفته تجلیل از رشادت ها و فداکاری ها و ترویج فرهنگ بسیجی که همانا حفظ و حراست از کیان اسلام و مسلمین است ، می باشد و دولت حمایت از بسیج، نیروهای مسلح و حفظ و تقویت وحدت ملی در کشور را وظیفه خود می داند.   محمودی افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاورد های اصلی و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و و هم در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه های مختلف داشته  و دارد.    وی در ادامه به نقش پررنگ بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یک پشتوانه ی عظیم مردمی و مکتبی، امروز به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد. در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجلیل به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد