Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری پس از برتری 2 بر صفر یوونتوس مقابل بولونیا در هفته ششم سری A از دلایل تعویض نکردن کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیمش سخن گفت.

  به گزارش سایت نود، سرمربی یوونتوس گفت: نیمه اول یک  بازی کاملاً مسئولانه  ارائه کردیم و همه با تجربه رفتار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگرچه نیمه دوم بعضی توپ‌ها  را از دست دادیم اما همچنان تیم در حال رشد است و قطعاً بهتر از این خواهیم شد. در مسیر درستی قرار داریم، دیدار رو در رو مقابل ناپولی مطمئناً  بسیار خوب خواهد بود، جمعه تصمیم می‌گیرم به چه بازیکنانی استراحت بدهم. دیروز شاید نظر دیگری در مورد نحوه بازی کردنمان داشتم و حالا دیدگاه دیگری دارم. پس بهتر است تصمیمم را در آستانه  بازی بگیرم. 

 او درباره رونالدو افزود: می‌خواستم او را تعویض کنم، اما دیدم مشتاق زدن گل است. در سری A گلزنی مشکل است اما وقتی رونالدو صاحب توپ می‌شود و پاس می‌دهد، نسبت به بقیه کاملاً متفاوت است. این جزئیات کوچک، تفاوت یک بازیکن معمولی با یک قهرمان را رقم می‌زند.

1977

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پدرام قاضی پور مدافع مورد علاقه مهدی تارتار که در اکثر مسابقات فصل ملوان در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته اولین گل لیگ برتری خود را با پیراهن ملوان مقابل هوادار به ثمر رساند و در بازی این هفته به دنبال تکرار این لحظه خاص خواهد بود.

قاضی‌پور در بازی رفت در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود خط دفاعی این تیم را رها کرد و ارسال خوب رضا جعفری را با پرش بلند و ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد تا علاوه بر اینکه اولین گل خود را به ثمر برساند بلکه سه امتیاز مهم هم برای ملوان به دست آورد.

ویدئو: 317536

او پس از گلی که به ثمر رساند شادی گل جالبی انجام داد و با کنار زدن بازیکنان به سمت کادرفنی این تیم رفت و در آغوش محمد نوری و علیرضا محمد آرام گرفت.

قاضی پور دو هفته پس از گل اولی که به ثمر رساند موتور گلزنی‌اش روشن شده بود و دومین گل خود را هم در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند و در برد پرگل 4-1 ملوان ایفای نقش مستقیم کرد.

او در این فصل 22 بار به عنوان بازیکن ثابت و 2 بار به عنوان جانشین به میدان آمده و تنها یک دیدار را به دلیل 4 کارته بودن از دست داده و در بیست و پنجمین حضور خود به دنبال تکرار گلزنی در این مسابقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم