Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والورده از اینکه تیم فوتبال لگانس توانسته در یک دقیقه ۲ بار دروازه بارسلونا را باز و شکست را به پیروزی تبدیل کند، متعجب است. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از رقم خوردن اولین شکست فصل تیمش گفت: گاهی توضیح اتفاقات درون زمین دشوار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک چشم بر هم زدن، لگانس نتیجه را عوض کرد و بعد هم تمام فضاها را بست. به همین خاطر  نتوانستیم شانس‌های گلزنی زیادی خلق کنیم. لحظات سختی را پشت سر می‌گذاریم اما بازی شنبه اهمیت زیادی دارد و مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم. باید خودمان را بالا بکشیم و امیدوارم هواداران در این راه به ما کمک کنند. 

وی افزود: فوتبال همین است. با یک گل زودهنگام احساس آرامش پیدا کردیم و همه چیز در 2 دقیقه عوض شد. به خاطر همه اتفاقاتی که در 2  بازی اخیر رخ داده در وضعیت دشوار و غیرمنتظره‌ای قرار گرفته‌ایم. از دست دادن 5 امتیاز در 2  بازی ما را ناراحت می‌کند اما باید به پیش برویم.

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: لگانس چند لایه دفاع می‌کرد و به همین خاطر برای ما رسیدن به محوطه جریمه آنها دشوار بود و نتوانستیم موقعیت‌های گل چندانی خلق کنیم. به گل دوم نیاز داشتیم تا حریف به کلی باز شود و به ما فضا بدهد. گل دوم برای ما گران تمام شد چون بعد از آن دیگر نتوانستیم با آرامش بازی کنیم. اگر می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، بازی را می‌بردیم. 

 انتهای پیام/

R7879/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان