Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز پنج شنبه بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش محسوس دما در شرق استان اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا  جمعه نیز کاهش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استانهای گیلان، مازندران و با شدت کمتر در غرب گلستان و ارتفاعات شمالی استان سمنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و شب در پاره‌ای از نقاط شمال غرب کشور ، هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان، وشرق فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وظیفه هشدار داد: دریای خزر طی امروز و فردا مواج و توفانی خواهد بود و امروز  به سبب تشدید بارش، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی نقاط استان گیلان ،  مازندران ، غرب گلستان  و فردا جمعه برای برخی نقاط گیلان و غرب مازندران پیش بینی شده که سبب آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها می‌شود. از این رو توصیه می‌کنیم تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی بعمل آید و همچنین هموطنان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی از توقف درحاشیه رودخانه ها ومسیلها در مناطق یاد شده خودداری کنند. 

هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 4414021

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی پیش بینی وضعیت هوا توفان دریای خزر رودخانه سیستان و بلوچستان سیل و آبگرفتگی شمال کشور شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک وزارت آموزش و پرورش محمد علی افشانی ماه محرم سرهنگ نادر رحمانی بازگشایی مدارس بیمه محسن هاشمی سازمان محیط زیست پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع